تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر رئيس‌جمهور از استقبال مردم استان مازندران قدرداني کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۸ب.ظ)
در پيامي؛ دفتر رئيس‌جمهور از استقبال مردم استان مازندران قدرداني کرد موج-دفتر رئيس‌جمهور در پيامي از حضور و استقبال مردم استان مازندران از کاروان دولت يازدهم قدرداني کرد.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاري موج، دفتر رئيس‌جمهور در پيامي از حضور و استقبال پرشور مردم خونگرم و شريف استان مازندران از کاروان دولت يازدهم قدرداني کرد.

متن پيام به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
سفر استاني کاروان دولت تدبير و اميد، با حضور پرنشاط مردم خونگرم و شريف استان هميشه بهار مازندران، خالق حماسه ديگري شد. حضور و استقبال پرشور مردم اين استان پرنگار، اميد و اراده خادمان ملت را در توسعه و شکوفايي کشور، طراوتي تازه بخشيد و نمادي ديگر از همدلي و همزباني و استحکام پشتوانه مردمي نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشت.
مازندران با پيشينه تمدني کهن و مردماني با ايمان و پرشور و نشاط، از پايگاه‌هاي بزرگ نشر فرهنگ غني اسلام در ايران بوده و با پيشتازي علماي بزرگ و معاريف معنوي و فرهنگي در گسترش معارف ديني و آييني نقش به سزايي داشته است.
اين استان همچنين از مؤلفه‌هاي مؤثر در فرايند توسعه همچون خاک حاصلخيز، نيروي انساني متعهد و دانش آموخته، دسترسي به شريان‌هاي ارتباطي ملي، منطقه‌اي و جهاني، پيشتازي در توليد بسياري از محصولات زراعي و دامي و بويژه وجود با شکوه‌ترين چشم‌انداز‌هاي طبيعي و گردشگري جايگاه شايسته‌اي در اقتصاد کشور دارد؛ که ضروري است با اقدامات جدي و «همدلي و همزباني دولت و ملت»، چهره زيباي آن از برخي تنگناهاي موجود، پيرايش شود.
بي‌شک در پرتو سياست‌هاي علمي و کارشناسي و اجراي دقيق طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت، مي‌توان همسو با ظرفيت‌هاي استان و همراه با مردم، وضعيت اقتصادي اين منطقه را دگرگون و موانع رونق و اشتغال که يکي از مشکلات عمده ساکنان سخت‌کوش اين ديار است، به شکل قابل قبول و رضايت بخشي مرتفع کرد.
اينک با قدرداني از استقبال به يادماندني و همدلي مردم با کاروان دولت تدبير و اميد، از اقشار مختلف مردم، نماينده محترم ولي فقيه، ائمه جمعه و جماعات، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، خانواده معظم شهدا و ايثارگران، دانشگاهيان، دانشجويان، فرهنگيان، معلمان، اصناف، دانش‌آموزان، کشاورزان و کارگران، اصحاب رسانه، زنان، جوانان پرشور و با نشاط، نيروهاي خدوم نظامي و انتظامي و ساير گروه‌هاي سياسي و اجتماعي استان صميمانه قدرداني مي‌کنيم.
اميد است با اهتمام بيشتر مسوولان و همياري مردم، شاهد پيشرفت و توسعه روزافزون اين استان مستعد و سرسبز از ميهن عزيز اسلامي باشيم.
دفتر رئيس‌جمهور اسلامي ايران













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن