تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون نظارت راهبردي رياست جمهوري از شرکت واگن سازي تهران بازديد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۲ق.ظ)
معاون نظارت راهبردي رياست جمهوري از شرکت واگن سازي تهران بازديد کرد موج - معاون معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و مدير عامل متروي تهران از شرکت واگن سازي تهران بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني شرکت واگن سازي تهران، غلامرضا شافعي، معاون نظارت راهبردي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و هابيل درويش، مدير عامل متروي تهران و هيات همراه از شرکت واگن سازي تهران بازديد کردند.
بنابراين گزارش، در اين بازديد، درويش ضمن ابراز رضايت از عملکرد شرکت واگن سازي تهران توضيحاتي در خصوص فعاليت‌ها و پيشرفت‌هاي خطوط متروي تهران ارائه داد.
همچنين علي محمد قلي‌ها، مدير عامل شرکت واگن سازي تهران، با اشاره به ظرفيت توليد و مونتاژ در اين شرکت گفت: شرکت واگن سازي تهران براي تعامل و همکاري با ساير واگن سازان معمولا بدنه کربن استيل را از شرکت‌هاي داخلي تأمين و بدنه واگن‌هاي دوطبقه را به‌صورت کامل در کارخانه خود توليد مي‌کند.
وي افزود: واگن سازي تهران تاکنون حدود 760 واگن مترو را تحويل داده و ساخت و مونتاژ 160 دستگاه واگن دوطبقه خط تهران-گلشهر را نيز با موفقيت به انجام رسانده و همچنين 12 دستگاه واگن دوطبقه را نيز براي خط مهرشهر-هشتگرد تحويل داده است.
قلي‌ها تصريح کرد: در حال حاضر 455 دستگاه واگن به اتمام رسيده و پروژه واگن‌هاي بدنه آلومينيومي خط 4 را نيز در دست اقدام دارد که تا پايان سال آينده به اتمام خواهد رسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن