تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش مکتوب... نیمی از خانه های روستایی چهارمحال و بختیاری نیازمند مقاوم سازی


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: شهرکرد/ خبرگزاری صدا و سیما/ اجتماعی(گزارش مکتوب)
نیاز به مقاوم سازی نیمی از خانه های روستایی چهارمحال و بختیاری، مسئولان این استان را برآن داشت تا برای بهسازی، اصلاح و بازسازی آنها چاره اندیشی کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری می گوید: از 79 هزار خانه روستایی موجود در این استان، 51 درصد آن مقاوم سازی شده و بقیه نیازمند مقاوم سازی است.
آقای رئیسی می افزاید: عمده روستاهای حادثه خیز این استان در شهرستان های اردل، کوهرنگ، کیار و لردگان در معرض رانش زمین، مسیر سیلاب و در محدوده حوضه سدهای ملی در دست ساخت قرار دارند.
وی می گوید: تغییر کاربری زمین ها، ایجاد نهرهای مصنوعی آبیاری، جاده سازی های غیراصولی، انتقال لوله های گاز و نفت و خطوط برق و مخابرات از مهم ترین دلایل وقوع رانش زمین در این روستاهاست.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری می گوید: تاکنون 78 روستاهای در معرض خطر این استان جابجا و 60 روستای در معرض خطر دیگر هم که قابلیت مقاوم سازی داشتند، بهسازی، اصلاح و بازسازی شدند.
آقای رئیسی می افزاید: برای بهسازی منازل روستایی تسهیلات نوسازی و مقاوم ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

چهارشنبه ، ۲۲مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن