تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جمع آوری سیگار از بازار کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
طرح جمع آوری سیگار از بازار کلید خورد
طرح جمع آوری سیگار از بازار کلید خورد مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابلاغ دستور جمع‌آوری سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از سطح بازار به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های کاشف خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، عباس نخعی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برخورد با عرضه سیگارهای قاچاق و مسئولیت جدید نیروی انتظامی در این خصوص اظهار داشت: طبق آخرین سیاست‌های ابلاغ شده به استان‌ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های کاشف، مقرر شد کنترل سیگارهای قاچاق در سطح عرضه به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و حداقل 20 برند سیگار قاچاق، از سطح بازار جمع‌آوری شود.
 
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برندهای مشمول این طرح شامل سیگارهایی می‌شود که از یک سو هیچ واردات قانونی به کشور نداشته و از سوی دیگر به هیچ وجه در کشورمان نیز تولید نمی‌شوند.
 
وی افزود: در این طرح مقرر شده است تمام این 20 برند به صورت کلی و جزئی از سطح بازار جمع‌آوری شود و پلیس و دستگاه‌های کاشف در این طرح، حتی اجازه عرضه یک نخ از این برندها را نیز ندهند.
 
نخعی خاطرنشان کرد: در طرح مذکور، برند «مارلبرو» نیز از جمله این 20 برند بوده و پلیس و سایر دستگاه‌های مسئول، مکلف به جمع‌آوری تمامی این سیگارها در سطح عرضه در بخش خرد و کلان شده‌اند.
 


منبع: تسنیم


94/7/22 - 09:52 - 2015-10-14 09:52:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن