تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران يکي از کشورهاي امن منطقه براي سرمايه‌گذاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲ق.ظ)
معاون وزير امور خارجه نروژ: ايران يکي از کشورهاي امن منطقه براي سرمايه‌گذاري است موج - معاون وزير امور خارجه نروژ گفت: کشور ايران در ميان کشورهاي آشوب‌زده منطقه کاملا امن است که اميدواريم هر چه زودتر بتوانيم همکاري‌هاي بين دو کشور را افزايش دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، توره هات‌روم در نشست دوجانبه بين هيات اقتصادي ايران و نروژ با اعلام اين مطلب اظهار کرد: فاجعه منا را به مسلمانان ايران و جهان تسليت مي‌گويم و اين حادثه فاجعه‌اي تاثربرانگيز به حساب مي‌آيد.
وي خاطرنشان کرد: ديداري با وزير خارجه ايران داشتيم که بيشتر درباره مسائل سياسي صحبت شد اما اميدوار بوديم که برنامه‌هاي اقتصادي نيز داشته باشيم و براساس تفاهمنامه‌هاي انجام شده به زودي يک هيئت تجاري نروژي از ايران بازديد مي‌کند.
معاون وزير امور خارجه نروژ ادامه داد: خوشحاليم که ايران و کشورهاي 1+5 در راستاي توافق انجام شده گام برمي‌دارند و اميدواريم که تحريم‌ها برداشته شده و روابط به شکل عادي برگردد.
هات‌روم تصريح کرد: زماني که تحريم‌ها برداشته شود زمينه توسعه روابط دو کشور فراهم است که ما اميدواريم اين اتفاق هر چه زودتر برداشته شود. البته ما معتقديم که زمان مناسب براي همکاري‌ها همين الان است.
وي گفت: در بين کشورهاي آشوب‌زده منطقه ايران کشوري کاملا امن است که اميدواريم هر چه زودتر همکاريهاي خود را با اين کشور افزايش دهيم.
معاون وزير امور خارجه نروژ افزود: با پيوستن ايران به WTO زمينه‌هاي همکاري دو کشور افزايش مي‌يابد.
وي با اشاره به اينکه نروژ فعاليت‌هاي مناسبي در زمينه نفت و گاز دارد، گفت: اميدواريم که بتوانيم دستاوردهاي خود را در اين زمينه در اختيار طرف ايراني قرار دهيم.
هات‌روم با تاکيد بر اينکه کشتيراني نروژ حرف اول دنيا را مي‌زند، افزود: علاوه بر بخش کشتيراني آمادگي همکاري در بخش‌هاي ديگري مانند انرژي و کشاورزي داريم.
معاون وزير امور خارجه نروژ تاکيد کرد: فکر مي‌کنيم که بخش کشاورزي ايران پتانسيل خوبي دارد که ما خوشحال مي‌شويم در اين زمينه با شما همکاري داشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن