تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی اجرای مصوبات سفر رهبری به عسلویه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد:
پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی اجرای مصوبات سفر رهبری به عسلویه

پارس


شناسهٔ خبر: 2940260 - چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
استانها > بوشهر

بوشهر - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی اجرای مصوبات سفر رهبری به عسلویه خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی سه‌شنبه‌شب در آئین هفدهمین سالروز تاسیس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: از ابتدای تاسیس این سازمان تاکنون تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه منطقه ویژه پارس صورت گرفته است و شرایط کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست. وی ادامه داد: سه منطقه عملیاتی در قالب منطقه ویژه پارس تعریف شده است که پارس یک در عسلویه، پارس دو در کنگان و پارس سه نیز در سطح چند شهرستان تعریف شده است. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خدمات ارائه شده از سوی سازمان منطقه ویژه پارس اشاره کرد و افزود: خرید و تملك اراضی، آماده‌سازی منطقه از جمله ساخت جاده و فنس‌كشی و فضای سبز، ساخت فرودگاه، زیرساخت‌های مخابرات، آب و برق و پروژه‌های عام‌المنعه از جمله این خدمات است. وی برخی از اقدامات صورت گرفته در پارس دو و سه را نیز برشمرد و اضافه کرد: همه این اقدامات با همكاری مسئولان و مردم محلی به نتیجه رسیده است و این مردم همواره ار و یاور ما بوده‌اند.

یوسفی با اشاره به اجرای ۶۰ پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری به این منطقه، گفت: به جز یک پروژه که به‌زودی تکمیل خواهد شد، مابقی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است. وی از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر دولت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: یكی از اولویت‌های این سازمان توجه به مسئولیت‌های اجتماعی است. عسلویه مصداق توسعه و نماد بالندگی صنعت نفت است در ادامه جشن هفدهمین سالروز تاسیس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مدیران عامل اسبق این سازمان نیز سخنانی را در ارتباط با تاسیس این سازمان بیان کردند. سید عبدالجلیل رضوی از مدیران اسبق سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: آنچه که امروز در عسلویه مصداق توسعه و نماد بالندگی صنعت نفت است، با تلاش کارکنان و مدیران صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره افرادی که در این منطقه زحمت کشیدند و اکنون در قید حیات نیستند، افزود: همه این عزیزان برای اجرای پروژه‌های بزرگ در عسلویه زحمت کشیدند. مسعود نصوری مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس نیز با تقدیر از جامعه محلی برای همراهی در توسعه منطقه ویژه پارس، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توسعه شتابان صنعت نفت در این منطقه باشیم. پارس جنوبی توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به جهان نشان داد بوهندی نجفی نماینده شوراهای اسلامی عسلویه نیز در این آئین اظهار داشت: مردم مناطق پیرامونی منطق هویژه پارس همواره به عنوان میزبانانی خوب برای صنعت نفت معرفی می‌شوند و این موضوع برای ما یک افتخار است. وی با بیان اینکه مردم عسلویه بر اساس یک وظیفه ملی برای توسعه صنعت نفت همکاری لازم را داشته‌اند، بیان کرد: ما به این تاسیسات یک نگاه ملی داریم و هر گونه توسعه ما را خوشحال می‌کند. نجفی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ورزشی، راهسازی، پروژه‌های آموزشی و . . . تاثیر زیادی در زندگی مردم این منطقه داشته است، افزود: مهندس زنگنه وزیر نفت چه در دوره قبلی وزارت و چه در دوره کنونی همواره توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با توجه به حمایت‌هایی که پارس جنوبی از این منطقه داشته است، شاهد قهرمانی ورزشکاران عسلویه در سطح ملی و افتخارآفرینی در صحنه‌های بین‌المللی هستیم. نجفی با بیان اینکه پارس جنوبی توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان نشان داده است، اضافه کرد: جامعه صنعتی در ایجاد تعامل خوب عملکرد مطلوبی داشته است و شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی هستیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن