تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820748575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف 4 گانه سوریه حامیان تروریست ها را نگران کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ائتلاف 4 گانه میان ایران، سوریه، عراق و روسیه و مقاومت اسلامی در لبنان، حامیان تروریسم را نگران کرده و دیگر نمی توانند از تروریست ها حمایت کنند زیرا افکار عمومی جهان این را نمی طلبد.
به گزارش فارس، علی اکبر ولایتی صبح دیروز در دیدار با یان الیاسون قائم مقام دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه متاسفانه تنش در سوریه، یمن و عراق و برخی از کشورها منطقه را ناامن کرده، تصریح کرد: تروریست ها از کشورهای مختلف و بیش از 80 کشور جهان، در منطقه حضور یافته و به عنوان گروه های افراطی با دولت های قانونی منطقه در حال جنگ هستند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک تصریح کرد: با تحرکی که اخیرا بین ائتلاف 4 گانه میان ایران، سوریه، عراق و روسیه و مقاومت اسلامی در لبنان رخ داده حامیان تروریسم در منطقه نگران شدند و دیگر نمی توانند از تروریست ها حمایت کنند زیرا افکار عمومی جهان این را نمی طلبد.
ولایتی با بیان اینکه در این گفت و گو هر دو معتقد بودیم بحران های کشورهای منطقه راه حل نظامی ندارد، تروریست، میانه رو و تندرو ندارد و فرد اروپایی یا آسیایی یا آفریقایی در سوریه مردم بی گناه را می کشند در حالی که پول این تروریست ها را کشورهایی می دهند که بویی از دموکراسی نبردند، تصریح کرد: تلاش سازمان ملل به عنوان چتری بی طرفانه برای ایجاد صلح و آرامش می تواند مؤثر باشد.
ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

سه شنبه ، ۲۱مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن