تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگواره بصيرت عاشورايي در قم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۷ب.ظ)
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم: سوگواره بصيرت عاشورايي در قم برگزار مي‌شود موج-قم-مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم گفت:ويژه‌برنامه‌هاي سوگواره بصيرت عاشورايي به مناسبت ماه محرم توسط اداره‌کل اوقاف و امور خيريه قم در سطح استان برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل اوقاف و امور خيريه استان قم در نشست مطبوعاتي سوگواره بصيرت عاشورايي که در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خيريه استان قم برگزار شد، ضمن اظهار تاسف از حادثه غم بار منا و عروج ملکوتي صدها نفر از حجاج ايراني، شهادت سردار همداني جان باخته مظلوم در مبارزه با سرسپردگان استکبار در سوريه را نيز تسليت گفت.
وي گفت: محرم، ماهي است که بزرگترين تاريخ اسلام و جهان بشريت در آن رقم خورده و بزرگترين شخصيت هاي اسلام به دست بدترين و مفسدترين انسان هاي به ظاهر مسلمان به شهادت رسيدند.
حجت‌الاسلام سيد اسماعيل حسيني‌مقدم از برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي سوگواره بصيرت عاشورايي به مناسبت ماه محرم توسط اداره‌کل اوقاف و امور خيريه قم در سطح استان خبر داد و گفت:اعزام بيش از 50 مبلغ در استان قم، برگزاري مراسم تجمع عزاداران امام حسين(ع) همزمان با سالروز ورود کاروان به کربلا در حرم امامزاده ابراهيم(ع)، برگزاري مراسم «لبيک يا حسين» در شب دوم محرم در امام زاده علي بن جعفر(ع)، مراسم شيرخواران حسيني در اولين جمعه ماه محرم امامزاده ابراهيم(ع) استان قم، همزمان با سراسر کشور، برگزاري مراسم احلي من العسل و همايش نوجوانان حسيني در حرم امامزاده سيد معصوم و سيد جعفر شهيد(ع) استان را از جمله برنامه هاي اين سوگواره مي باشد.
وي همچنين اقامه نماز جماعت ظهر در روز تاسوعا و عاشوراي حسيني در امامزاده گان، همايش ويژه بانوان با عنوان رهروان زينبي در امامزاده موسي مبرقع در دوازدهم محرم و ويژه برنامه خيمه هاي معرفت با غرفه هاي متنوع در 5 امامزاده در سطح استان قم را از ديگر برنامه هاي سوگواره بصيرت عاشورايي برشمرد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم با بيان اينکه به منظور اجراي نيات واقفان خيرانديش مراسم عزاداري با اطعام عزاداران همراه خواهد بود، تاکيد کرد: هزينه‌هايي که بابت برگزاري مجالس مختلف عزاي سيدالشهدا(ع) در سطح استان قم و امامزادگان برگزار مي‌شود، از محل نذورات زائران و از محل موقوفات مربوط به عزاداري، تعزيه و روضه‌خواني امام حسين(ع) تامين مي‌شود.
حجت الاسلام حسيني مقدم افزود: پيش‌بيني مي‌شود براي مجموع اين برنامه‌ها از محل موقوفات امامزادگان نزديک به 500 ميليون تومان هزينه شود.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم در پايان اظهار اميدواري کرد:اجراي اين برنامه‌ها زمينه ترويج هرچه بيشتر ارزش‌هاي والاي اسلامي به ويژه درس‌هاي حيات‌بخش سيدالشهدا(ع) به جامعه اسلامي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن