تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813108428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهاني غذا و ارتباط با رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
روز جهاني غذا و ارتباط با رسانه موج - در نخستين روز از هفته جهاني غذا با عنوان روز جهاني غذا و ارتباط با رسانه معاونت غذا و دارو برنامه‌هاي خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير نظارت بر مواد غذايي و آرايشي در گفت و گو با روابط عمومي اين معاونت اظهار کرد: هر ساله 16 اکتبر در سراسر جهان با نام روز جهاني غذا مهم‌ترين دغدغه حوزه غذا مورد بررسي قرار مي‌گيرد و تصميماتي در اين خصوص گرفته و براي تحقق آن برنامه‌هاي عملياتي ارائه مي‌شود.
کاظم زاده افزود: در کشور ما نيز به علت اهميت بالاي اين مساله در 24 مهر ماه هر سال برنامه‌هاي متنوعي برگزار مي‌شود.
وي با تاکيد بر اهميت تأمين سلامت و امنيت غذايي در کشور و اولويت اين موضوع براي وزارت متبوع گفت: امسال روز جهاني غذا به مدت يک هفته با عناوين مختلف از جمله روز جهاني غذا و ارتباط با رسانه، آموزش و پرورش، صنعت همکاري برون بخشي، آموزش‌هاي همگاني و ايمني غذا با برنامه‌هاي متنوع بر گزار خواهد شد.
مدير نظارت بر مواد غذايي وبهداشتي دانشگاه با اشاره به علت نام گذاري اين روز به عنوان ارتباط با رسانه گفت: امروزه رسانه‌ها به عنوان بازوهاي توانمند در اطلاع رساني و فرهنگ سازي شناخته شده‌اند و با انجام رسالت خود يعني اطلاع رساني صحيح و به موقع توانسته‌اند جامعه را از بروز آسيب‌هاي جدي دور نگه دارند به همين علت حوزه غذا نيز از اين مساله مستثني نبوده و با تعامل و همکاري رسانه‌ها توانسته است تا حدي اصول صحيح تغذيه را در جامعه فرهنگ سازي و نهادينه کند و با پرداختن به موضوع‌هاي خاص اطلاعات مفيدي را در اختيار عموم قرار داده است.
کاظم زاده با اشاره به هماهنگي‌هاي انجام شده به مناسبت روز جهاني غذا افزود: نشست خبري با حضور معاون غذا و دارو، مديران غذا، دارو، تجهيزات، و آزمايشگاه با اصحاب رسانه در معاونت غذا و دار بر گزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن