تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت اردوگاه هاي نگهداري معتادان در پايتخت/ لزوم توجه به ماده 15 قانون در برخورد با معتادان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰ب.ظ)
شهردار تهران خبر داد؛ ساخت اردوگاه هاي نگهداري معتادان در پايتخت/ لزوم توجه به ماده 15 قانون در برخورد با معتادان موج - شهردار تهران گفت: در حال حاضر چند اردوگاه جديد براي نگهداري از معتادان پر خطر در حال احداث بوده و اين اردوگاه ها در آينده نزديک مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد باقر قاليباف در حاشيه يکصد و نود چهارمين نشست شوراي شهر تهران در جمع خبرنگاران تصريح کرد: با شناخت معضلات مرتبط با مناطق پرخطر شهر تهران، بسياري از مشکلات برطرف خواهد شد.
وي افزود: مشکل موجود در منطقه 12 شهرداري تهران متعلق به امروز و ديروز نبوده و سابقه اي به قدمت هفت دهه دارد.
شهردار تهران با تاکيد بر اينکه نمي توان براي حل مشکلات مدت زمان در نظر گرفت، خاطرنشان کرد: موضوعات اجتماعي و فرهنگي همانند پروژه هاي عمراني نيستند که بتوان براي آنها زمان تعريف کنيم.
قاليباف در خصوص طرح هاي شهرداري به منظور جمع آوري معتادان از سطح شهر تهران اظهار کرد: تاکيد دارم که نبايد از کلمه جمع آوري براي معتادان استفاده شود زيرا آنها نيز انسان بوده و داراي شان و منزلت هستند.
وي با اشاره به ماده 15 و 16 قانون در رابطه با معتادان اذعان کرد: بر اساس ماده 16 بحث جمع آوري و نگهداري از معتادان مطرح مي شود اما در ماده 15 به موضوع حضور داوطلبانه افراد در مراکز ترک اعتياد و پرورش اشاره شده است.
شهردار تهران با بيان اينکه شهرداري به صورت داوطلبانه ساخت گرمخانه ها را بر عهده گرفته است، گفت: شهرداري تاکنون اقدام به ساخت گرمخانه در محله هاي پرخطر کرده و در اين راستا مقرر شده اردوگاه هاي نگهداري از معتادان نيز احداث شود.
وي تاکيد کرد: اين اردوگاه هاي جديد در محله هايي از جمله کمرد، رباط کريم و همچنين يک اردوگاه ميان منطقه خاورشهر و پاکدشت پيش بيني شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن