تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه بايد براي خاتمه جنگ در يمن،‌ عراق و سوريه تلاش کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۶ب.ظ)
ولايتي در ديدار با قائم مقام دبيرکل سازمان ملل: همه بايد براي خاتمه جنگ در يمن،‌ عراق و سوريه تلاش کنيم موج-رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام با قائم مقام دبيرکل سازمان ملل ديدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر ولايتي رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح امروز (سه شنبه 21 مهر94) با يان الياسون قائم مقام دبيرکل سازمان ملل ديدار و گفت‌وگو کرد.
ولايتي در اين ديدار با بيان اين که روابط ما و سازمان ملل صميمانه و موفقيت آميز بوده است، تصريح کرد: متاسفانه تنش در سوريه،‌ يمن و عراق و برخي از کشورها منطقه را ناامن کرده و از بيش از 80 کشور جهان که تروريست‌ها در منطقه حضور يافته و به عنوان گروه‌هاي افراطي و تروريستي از کشورهاي مختلف با دولت‌هاي قانوني و منطقه در حال جنگ هستند.
وي با بيان اينکه تروريست‌ها در سوريه و عراق باعث از بين بردن فرهنگ تاريخ و تمدن و بناهاي تاريخي و وارد کردن صدمات جبران ناپذيري به اين کشورها شده‌اند خاطرنشان کرد: در يمن نيز سوري‌ها با بمباران مناطق غير نظامي و بناهاي تاريخي زيرساخت‌هاي اساسي اين کشور را نابود مي‌کنند.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ديدار روز گذشته خود با نماينده سازمان ملل اظهار داشت: ديروز با نماينده سازمان ملل در امور عراق ديدار کردم و امروز نيز ميزبان شما که داراي تجربه بسياري در سازمان ملل هستيد بودم که به آينده همکاري‌ها خوش بينيم و به اعتقاد ما جنگ در يمن و سوريه بايد خاتمه يابد و همه بايد هرآنچه در توان داريم براي رسيدن به اين هدف به کار ببريم.
يان الياسون قائم مقام دبيرکل سازمان ملل نيز با ابراز خرسندي از سفر خود به ايران تصريح کرد:تاکنون 25 بار به ايران سفر کردم و روابط دوستانه‌اي ميان ما براساس اعتماد شکل گرفته است و اين سفر با هفتادمين سالگرد تشکيل سازمان ملل مصادف شده است.
وي با بيان اين که ايران شريک مهمي است تصريح کرد پس از توافق هسته‌اي زمينه‌هاي بيشتري براي همکاري به وجود آمده، در حال حاضر منطقه با بحران‌ها مختلفي مواجه است که بايد براي ايجاد امنيت و صلح در منطقه صورت بگيرد و ما تمام سعي خود را براي ايجاد صلح انجام مي‌دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن