تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاير سازگار با محيط زيست در کشور توليد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
تاير سازگار با محيط زيست در کشور توليد مي شود موج - مديرعامل پتروشيمي صدف با اشاره به گلنک زني توليد مواد مورد نياز ساخت تاير سازگار با محيط زيست در کشور، گفت: قرار است ظرف 29 ماه ظرفيت توليد SBR با روش ESBR به ظرفيت 136 هزار تن در سال برسد.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري موج به منطقه عسلويه، احمد جزايريt مديرعامل پتروشيمي صدف با بيان اينکه حدود 20 درصد مواد مصرفي براي توليد تاير، SBR است گفت: فردا چهارشنبه کلنگ اجرايي توليد SBR به روش ESBR با حضور عباس شعري مقدمt مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي و عادل نژاد سليمt مديرعامل هلدينگ خليج فارس در محل فاز دوم عسلويه به زمين زده خواهد شد.
وي افزود: پتروشيمي صدف در زميني به مساحت 7.2 هکتار و با سرمايه گذاري 255 ميليون يورو احداث مي شود که اين سرمايه گذاري از طريق برقراري LC صندوق توسعه ملي تامين مي شود.
مديرعامل پتروشيمي صدف تامين مابقي سرمايه گذاري مورد نياز را به صورت ريالي از طريق سهامداران دانست و اظهار کرد: 95.5 درصد از سهام پتروشيمي صدف به شرکت سرمايه گذاري ايرانيان تعلق دارد که 70 درصد سهام آن شرکت نيز از آن هلدينگ خليج فارس است.
جزايري با اشاره به زمان 29 ماهي که براي شروع بهره برداري از نخستين توليدات پتروشيمي صدف نياز است، گفت: ظرفيت توليد ESBR پتروشيمي صدف 136 هزار تن در سال است که در دو گريد خشک و روغني توليد مي شود.
وي به روز شدن فناوري به کارگيري در توليد SBR را از مزيت هاي پتروشيمي صدف دانست و افزود: هم اکنون از دو روش FSBR و BSBR توليد SBR مي شود که روش ESBR با توجه به سازگاري با محيط زيست و همچنين خواص مکانيکي آن که باعث افزايش امنيت تاير و کاهش سوخت وسايل نقليه مي شود، در جهان مورد توجه است.
مديرعامل پتروشيمي صدف با اشاره به الزامي شدن مصوبات پيمان کيوتو از بعد سال 2015 تصريح کرد: هم اکنون در بازارهاي جهان 5.1 تا 5.2 ميليون تن SBR تقاضا و توليد وجود دارد که پيش بيني مي شود تا سال 2020 با رشد 6.1 درصدي تقاضا به 7.7 تا 7.8 ميليون تن افزايش يابد که اين باعث افزايش قيمت SBR مي شود.
جزايري همچنين چين را بزرگترين متقاضي SBR در دنيا معرفي کرد و افزود: چين با 1.5 ميليون تن نياز تاير بزرگترين بازار SBR در دنيا است که بالاترين رشد مصرف اين محصول را نيز دارد.
وي ادامه داد: 73 تا 74 درصد sbr در قسمت تايرسازي و 8.4 تا 8.5 درصد ديگر آن در صنايع کفش و مابقي در صنايع کفپوش و موکت مورد استفاده قرار مي گيرد.
مديرعامل پتروشيمي صدف با بيان اينکه هم اکنون صنايع تايرسازي در کشور ما SBR را با روش SSBR از طريق پتروشيمي هاي تخت جمشيد و بندر امام تامين مي کند، اظهار کرد: قرار است در افق 1404 ظرفيت توليد لاستيک در کشور به 700 هزار تن در سال برسد که 20 درصد اين مقدار يعني 140 هزار تن ظرفيت مورد نياز SBR خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن