تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798746112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین نشست هماهنگی پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
نخستین نشست هماهنگی پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست برگزار شد

نمایشگاه محیط زیست


شناسهٔ خبر: 2939407 - سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
جامعه > محیط زیست

نخستین نشست هماهنگی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور رئیس و برخی اعضای ستاد برگزاری و همچنین تعدادی از مدیران ستادی و مدیران کل محیط زیست استان ها برگزار شد . به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این نشست، رییس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، گزارشی از روند اقدامات انجام شده درباره این نمایشگاه را به حاضران ارائه کرد .

مجید فدایی، حمایتهای رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را فرصتی ارزشمند برای حفاظت از محیط زیست کشور عنوان کرد و گفت: ادارات کل محیط زیست استان ها خط مقدم محیط زیست کشور هستند و ضرورت دارد وضعیت فعلی محیط زیست کشور بصورت شفاف و واقعی از سوی استانها  در نمایشگاه امسال ارائه شود.

وی، نمایشگاه محیط زیست را نمایشگاهی تخصصی با مخاطبان متعدد و آوردگاهی برای عرضه فناوری و توانمندی های محیط زیستی به متقاضیان عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه بستر مناسبی برای انتقال تجربه و بازار تکنولوژی است و اگر صاحبان فناوری و تکنولوژی در نمایشگاه حاضر شوند و فضایی برای متقاضی و صاحب تجربه و فناوری ایجاد شود ، نمایشگاه می تواند به شکل اثرگذاری برگزار شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این نمایشگاه وقتی موفق خواهد بود که اهل فن و تکنولوژی خارجی و متقاضیان داخلی بتوانند در یک فضای تجاری مناسب ، تبادل اطلاعات و تجربه کنند .

رییس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست همچنین اعلام کرد  کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی و مناظره های محیط زیستی در طول نمایشگاه برگزار می شود.

مدیرکل دفتر توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این نشست گفت: با توجه با اینکه شعار نمایشگاه "اقتصاد سبز عصر پساتحریم" است، تلاش ها و رویکرد اصلی نمایشگاه باید توجه بیشتری به اقتصاد سبز و توسعه مشاغل سبز  باشد.

زهرا جواهریان با اشاره به شعار محوری نمایشگاه بر توجه به اقتصاد سبزبه عنوان کلید توسعه پایدار تاکید کرد و گفت: برای حرکت به سمت توسعه پایدار لازم است که تمامی استراتژی های خود را بر مثلث پایداری و بر مبنای اقتصاد ، جامعه و محیط زیست متمرکز کنیم و قاعدتاً هیچ کشوری از این بحث مستثنی نیست و در این زمینه همه می توانند تأثیرگذار باشند .

مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست همچنین بر استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه محیط زیست علی الخصوص شهرداری ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی،  دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری برای حضور و ارائه دستاوردهای محیط زیستی آن ها تأکید کرد.

محمد درویش مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این نشست، این نمایشگاه را یکی از مهمترین رویداد زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری دانست و گفت: توجه به مقوله محیط زیست در جهان امروز نه تنها به عنوان یک الزام قانونی صرف و وظیفه ملی، بلکه یک نوع سرمایه گذاری است که دارای منافع اقتصادی قابل توجه می باشد و هم راستایی محیط زیست با اقتصاد به عنوان فرصتی جدید برای سودآوری بنگاه های اقتصادی، به محیط زیست تعریف جدیدی داده است .

درویش، مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه را بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست، معرفی توانمندی‌های محیط زیستی در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست محیطی، سازمان‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست پیشنهاد کرد: نمایشگاه پانزدهم بصورت متمایز از نمایشگاه های گذشته به صورت موضوعی برگزار شود و ادارات کل محیط زیست استانها و همچنین تشکل های محیط زیستی در سالن های جداگانه و بطور مجزا جانمایی شوند .

وی، آشنایی با سازمانهای زیست محیطی، بستر سازی مناسب برای مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست، ارایه راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، ایجاد انسجام بین بخشی برای توانمندسازی پروژه های زیست محیطی، گسترش فرهنگ طبیعت گردی و معرفی انرژی های نو و تجدیدپذیر و صنایع سبز را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

بنا بر این گزارش، در ادامه جلسه، مدیران کل حفاظت محیط زیست استانها و همچنین مجری نمایشگاه، ضمن آسیب شناسی نمایشگاه سال گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت آن ، پیشنهادات و دیدگاههای خود را درباره برگزاری شایسته و متمایز نمایشگاه پانزدهم بیان کردند و تصمیماتی اتخاذ شد .

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به مدت ۴ روز از ۱۰ تا ۱۳  اسفندماه با شعار " اقتصاد سبز عصر پساتحریم" در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و با حضور صنایع، شرکت های داخلی و خارجی، سازمان‌ها، نهادها و تشکلهای مردم نهاد محیط زیستی برگزار می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن