تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرمزگان داراي قابليت هاي بسياري براي سرمايه گذاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۴ق.ظ)
هرمزگان داراي قابليت هاي بسياري براي سرمايه گذاري است موج - مدير عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونين طي سفر به استان هرمزگان از شعب استان بازديد به عمل آورد و با کارکنان آن ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد ضياء ايماني، مدير عامل بانک، در اين ديدارها با قدرداني از کارکنان استان، گفت: به حمدا... شعب استان هرمزگان در وضعيت مطلوبي قرار دارند و بي شک اين موفقيت ها حاصل تلاش و احساس مسووليت تمامي کارکنان بانک است.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: با همت و تلاش شما عزيزان به زودي مجوز لازم براي گسترش فعاليت هاي بانکي اخذ خواهد شد و اطمينان دارم با تلاش مضاعف و روحيه بالاي شما همکاران عزيز، گوي سبقت را از رقبا ربوده و در عرصه اقتصاد و بانکداري بدون ربا در ميان برترين ها خواهيم بود.
ايماني تصريح کرد: استان هرمزگان داراي قابليت هاي بسياري براي سرمايه گذاري و پيشرفت است که با برنامه ريزي و مديريت صحيح مي توان بازار را شناسايي نمود و مشتريان مستعد را جذب کرد.
وي افزود: شناسايي بازارها و بنگاه هاي مختلف اقتصادي و جذب مشتريان کلان امر مهمي است و اين وظيفه بر عهده يکايک همکاران پرتلاش است چرا که تنها شما مي توانيد با شناختي که از موقعيت هاي مختلف استان و شهر خود داريد، زمينه جذب و نگهداري مشتريان جديد را فراهم نماييد.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد همچنين با قدرداني از تلاش تمامي کارکنان در هفته بانکداري اسلامي و برپايي نمايشگاه، بر لزوم اجراي موازين شرعي در کليه امور بانکي تاکيد کرد و گفت: اصل آموزش در نظام بانکداري اسلامي از ضروريات محسوب مي شود.
وي خاطر نشان کرد: بانکداري اسلامي گام نخست و اساسي در اقتصاد اسلامي است که فرهنگ سازي، ترويج و اطلاع رساني نقشي مهم و موثر در پياده سازي آن ايفا مي کنند.
گفتني است در اين سفر مدير عامل از شعب مرکزي، خليج فارس، شهداي بسيج، گلشهر، فاطمه الزهرا(س)، شهيدرجايي، قشم، حاجي آباد و ولايت ديدار کرد و ضمن بررسي عملکرد و وضعيت آن ها به بحث و تبادل نظر با همکاران پرداخت و از نزديک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن