تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815755712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت سیلی به صورت خبرنگار پیشکسوت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محکومیت سیلی به صورت خبرنگار پیشکسوت
سیلی زدن مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم به صورت یکی از خبرنگاران فعال و پیشکسوت جزیره موجب واکنش های گسترده ای شده به طوری خانه مطبوعات این جزیره نیز بیانیه ای صادر کرده است.
کد خبر: ۵۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ - 12 October 2015


سیلی زدن مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم به صورت یکی از خبرنگاران فعال و پیشکسوت جزیره موجب واکنش های گسترده ای شده به طوری خانه مطبوعات این جزیره نیز بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش تابناک هرمزگان، به دنبال اتفاق رخ داده در قشم که منجر به زدن سیلی یک مدیر منطقه آزاد به گوش خبرنگار روزنامه کیهان و یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه در این جزیره شده است، خانه مطبوعات قشم اقدام به صدور بیانیه ای کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
 
مناطق آزاد به دلیل اهمیت اقتصادی و دروازه تجارت با جهان، همواره نیاز به فضایی آرام برای جلب سرمایه گذاری دارند و در این میان مدیران نیز باید تلاش کنند که این فضای آرام حفظ شود؛ اما اتفاقات چند ماه اخیر در منطقه آزاد قشم نشان می دهد که برخی از مدیران این منطقه نه تنها با سیاست های دولت تدبیر و امید پیش نمی روند بلکه مدام در پی بروز مشکل هستند تا مدیرعامل محترم نتواند با آرامش، سیاست های ابلاغی دولت یازدهم را اجرا کند .
 
سیلی زدن مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم به صورت یکی از خبرنگاران فعال و پیشکسوت جزیره اوج این اقدامات را نمایان کرد و زمانی که اصحاب رسانه پازل های چند ماه اخیر اتفاقات این منطقه را کنار هم می گذارند متوجه مثلثی می شوند که با هدف و برنامه ریزی، اتفاقاتی را رقم می زنند تا در نهایت مدیرعامل پرتلاش که از همراهان نزدیک دولت تدبیر و امید است، نتواند برنامه های خود را عملی کند.
 
در زمان تشکیل خانه مطبوعات همین مثلث تمام تلاش خود را کردند تا خانه مطبوعات شکل نگیرد و بعد از آن با تند روی و رفتارهای غیر اصولی، مرتب به دنبال این بودند که به مدیرعامل اثبات کنند خبرنگاران و خانه مطبوعات به دنبال ضربه زدن به سازمان منطقه آزاد قشم هستند واین در حالی است که خبرنگاران قشم همواره مدافع حقوق مردم بوده و هستند و به هیچ وجه به دنبال تنش آفرینی نبوده و به خوبی می دانند که چه رسالت مهمی را بر دوش دارند.
 
در این بین بی تدبیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم و نحوه تعامل وی با خبرنگاران کاملا نشان می دهد که نامبرده ضلع دوم این مثلث است و متاسفانه به جای تعامل سازنده و نزدیکی با اصحاب رسانه، مدام با تهدید و ارعاب خبرنگاران به روش های مختلف نمکی بر زخم این قشر پاشیده است.
 
متاسفانه مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم که در سال های ۸۶ تا ۸۹ و در دولت های نهم و دهم نیز در همین سمت با خبرنگار یاد شده تعامل مناسبی نداشته است و در مواردی به دلیل انتشار اخبار انتقادی بستگان و نزدیکان وی را از سازمان منطقه آزاد اخراج کرده بود، با بازگشت مجدد خود به جزیره قشم بار دیگر رویه سابق خود را در پیش گرفته است.
 
آخرین اقدام این مدیر در ماه های اخیر تعلیق یک هفته ای همسر خبرنگار فوق از شرکت آب و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم بعد از انتشار خبر آتش سوزی ساختمان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف تهدید و فشار به این خبرنگار بود که همگان این حرکت را سخیف خواندند؛ هرچند از حراست سازمان به مسئولان درب ورودی ادارات منطقه آزاد دستور داده شد که این خبرنگار حق ورود به ادارات این سازمان را ندارد، در نهایت با درایت مدیرعامل محترم، این موضوع حل و فصل شد.
 
خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم بنا به دلایلی به ضلع سوم این مثلث اشاره نمی کند و چنانچه لازم باشد در زمان خود به این موضوع پرداخته خواهد شد.
 
اصحاب رسانه قشم با انسجام و همبستگی این سکوت را دیگر جایز نمی دانند و این بیانیه نیز بعد از بررسی و تحقیق میدانی از شاهدان حادثه در خصوص این موضوع صادر شده است و ضمن محفوظ دانستن حق پیگیری قضایی موضوع توسط خبرنگار پیشکسوت و فعال جزیره، از مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم انتظار دارند این مدیر هرچه سریعتر عزل شود و چنانچه این خواسته صنفی اصحاب رسانه قشم محقق نگردد، رسانه های جزیره تا حصول نتیجه هیچ خبری از سازمان منطقه آزاد قشم را منتشر نخواهند کرد و در این میان از همکاران رسانه ای خود در استان هرمزگان و کشور نیز درخواست حمایت و همراهی خواهند داشت.
 
قطعا اگر احساس می شد با یک عذر خواهی این مسئله پایان می یافت اصحاب رسانه قشم به دنبال اینچنین خواسته ای نمی رفتند اما متاسفانه یقین داریم این رفتار آخرین رفتار مسئول نامبرده با خبرنگاران نخواهد بود.
 
خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم ضمن تشکر از همکاران رسانه ای استان هرمزگان و برخی روزنامه های کشوری در حمایت از همکار خود در قشم امیدوار است با تدبیر مسئولان، امید و آرامش را با عزل این مدیر تنش آفرین به جزیره برگردانند و بی تردید افکار عمومی قشم نیز منتظر واکنشی قاطع در این زمینه هستند.
 
خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن