تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطاعت كامل از ولايت فقيه سعادتمندي دنيا و آخرت را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اطاعت كامل از ولايت فقيه سعادتمندي دنيا و آخرت را دارد
بنده حقير، حسين همداني، شاگرد تنبل دفاع مقدس اعتراف مي‎كنم كه وظايف خودم را به خوبي انجام ندادم. اين اواخر هم خيلي دلم هواي رفتن كرده بود.
به گزارش تسنيم، در مراسم تشييع پيكر سردار سرافراز اسلام شهيد حسين همداني، فرزند برومند ايشان، وهب همداني وصيت‌نامه پدر شهيد خود را قرائت كرد. اين شهيد سرافراز در وصيت‌نامه خود نوشت: از همه دوستان و آشنايان حلاليت مي‎طلبم، از امام و مولايم حضرت آيت‌الله‎العظمي سيدعلي خامنه‌اي (مدظله‌العالي) كه نتوانستم سرباز خوبي باشم عذرخواهي و كوتاهي مرا ان‌شاءالله به لطف و بزرگواري خودشان ببخشند.  متن وصيت‌نامه سردار شهيد همداني به شرح زيراست:

بسم‎الله الرحمن الرحيم
سپاس خداي را كه نعمت‌ها فراوان بر ما ارزاني داشت و فراوان شكر كه در عصر خميني (ره) حياتمان قرار داد، همه پدران و مادران ما در آرزوي اين دوران بودند و نديدند اما ما ديديم.
دوران احياي اسلام عزيز و عزتمندي ملت‌هاي مسلمان، مقاومت مجاهدان سپاه اسلام، عصر تحول و شكوه و عظمت در جهان اسلام، عصر بيداري ملت‌ها، عصر زوال طاغوت‌ها، عصر فروپاشي قدرت‌هاي استكباري و عصر برگشتن به خويشتن.  خدا را هزاران شكر به خاطر نعمت‌هايش، نعمت زندگي در هشت سال دفاع مقدس، زندگي با مجاهديني كه محبوب خدا بودند و ميهمان خدا شده‌اند.  زندگي در كنار ملتي كه خوش درخشيدند و در مقابل همه توطئه‌ها و فشارهاي سنگين دشمنان تسليم نشدند و مدل شدند، نمونه شدند در بين ملت‌ها كه سرآمد همه آنها پدران، مادران، همسران و فرزندان شهيدان گرانقدر ما هستند.  چه افتخاري بالاتر از آنكه آزادگان ما و جانبازان ما و خانواده مقاومشان صبر را شرمنده كردند و 10 سال در اردوگاه‌هاي حزب بعث صفحه زرين بر تاريخ اين ملت نگاشتند. جانبازان ما با تحمل دردهاي فراوان حجت را بر ما تمام كردند كه بايد مقاومت را ادامه داد.
خداي بزرگ را شكر به خاطر نعمت ‌برخورداري از ولايت، ولايت اميرالمؤمنين علي بن ابيطالب (ع).
مگر مي‌توان از نعمت بزرگي كه خداي مهربان به ما داده برآييم. نعمت ولايت فقيه، امام بزرگوارمان، آن پير جماراني؛ نعمت جانشين خلف آن، علي زمانمان كه ادامه‌دهنده همان راه و كاروان انقلاب را چه مدبرانه و زيبا از همه گردنه‌ها و كمين‎ها عبور مي‎دهد اما نه، بايد بيش از اين شاكر باشيم نه زباني، بلكه عملي مثل شهيدانمان لبيك بگوييم.
بنده حقير، حسين همداني، شاگرد تنبل دفاع مقدس اعتراف مي‎كنم كه وظايف خودم را به خوبي انجام ندادم و بعضي موقع‎ها اين نفس سركش سراغ من مي‎آمد و مرا گول مي‎زد، وسوسه مي‎شدم، نق مي‎زدم، در درونم اعتراض ايجاد مي‌شد اما خدا مرا كمك مي‌كرد، متوجه مي‌شدم، پشيمان مي‌شدم، توبه مي‌كردم و از خدا طلب عفو و بخشش مي‌كردم و مرا مي‌پذيرفت و اين اواخر هم خيلي دلم هواي رفتن كرده بود.  خدا كند كه در موقع جان دادن راضي باشد خداي مهربان و خودم به رحمت او اميدوار هستم نه به عملكرد خودم.  از همه دوستان و آشنايان حلاليت مي‎طلبم، از امام و مولايم حضرت آيت‌الله‎العظمي سيدعلي خامنه‌اي (مدظله‌العالي) كه نتوانستم سرباز خوبي باشم عذرخواهي و كوتاهي مرا ان‌شاءالله به لطف و بزرگواري خودشان ببخشند.
از خانواده شهيدان، جانبازان و آزادگان هميشه شرمنده بودم كه نمي‌توانستم خدمتگزار خوبي باشم؛ مرا حلال كنند.  تشكر دارم از همسر عزيزم كه همسنگر و همراه خوبي بودند، خداوند ان‌شاءالله اين عمل شما را ذخيره آخرت قرار دهد و اما سفارش مي‌كنم مثل گذشته بدهكار به انقلاب و نظام باشي نه طلبكار. قانع باش در مقابل كمبودها يا كم‎مهري‌ها صبر داشته باش و مراقب باش فضاسازان تو را ناسپاس نكنند، عشق به ولايت فقيه و اطاعت كامل از ايشان سعادتمندي دنيا و آخرت را دارد.  فرزندانم را سفارش مي‌كنم و تأكيد بر حفظ ارزش‌هاي اسلام عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي كه با حفظ ارزش‌هايش مي‌توانند تأثيرگذار و مدل و الگو باشند، حجاب برتر بر شما واجب است رضايت پدر پير شما با حفظ ارزش‌هاست. سعادتمندي و عاقبت به خيري شما را از خداي مهربان خواستارم.
براي خواهرانم و برادرم و فرزندان عزيزشان آرزوي سعادتمندي دارم، بسيار دوستان خوبي داشتم كه يكايك آنها و زندگي با آنها هميشه در ذهن و خاطراتم ماندگار است و به اين دوستي مفتخر هستم.  از همه آشنايان و دوستان مي‌خواهم در صورت امكان يك روز برايم نماز و روزه به جاي آورند؛ اگر ان‌شاءالله در آن عالم ديگر باز هم در كنار شما عزيزان باشم، جبران كنم!
هيچ‌گونه بدهي ندارم و به كسي هم بدهكار نيستم، اما اگر كسي طلبكار بود بدهي را بدهيد شايد يادم رفته باشد، به اميد رحمت خدايم، خداحافظي با شما و طلب مغفرت بنده گنهكار حسين همداني.

سردار همداني كساني را تربيت كرد كه راهش را ادامه خواهند داد
در مراسم تشييع پيكر پاك سردار همداني فرمانده كل سپاه سخنراني كرد كه مشروح سخنان وي در صفحه 5 آمده است. نماينده ولي فقيه در استان همدان نيز در مراسم تشييع پيكر سردار همداني اظهار كرد: رفتن وي از نزد ما ضايعه بسيار بزرگي بود اما شهادتش در راه خدا پيروزي بسيار باعظمتي است.  آيت‌‎الله غياث‌الدين‎طه‎محمدي گفت: خدا را شاكريم در عرصه مبارزه حق عليه باطل انسان‎هاي عرشي و عارفان كامل همچون حاج حسين همداني را تربيت كرده‎ايم كه در هر مقطعي نظام حق احتياج به خون پاك آنها داشته باشد، جان و مال و هر آن چه دارند تقديم مي‎كنند.
محمدي افزود: سردار همداني عزيز در طول 40 سال كساني را در كنارش تربيت كرد كه راهش را ادامه خواهند داد و نظام را عاشقانه و با تمام وجود ياري مي‎كنند؛ پس جاي هيچ گونه نگراني نيست.


منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن