تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر خندوانه بر مصرف آب بیشتر از تبلیغات میلیاردی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاثیر خندوانه بر مصرف آب بیشتر از تبلیغات میلیاردی
کد خبر: ۵۳۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ - 12 October 2015


عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با تاکید بر جریان ساز بودن هنرمندان در بخش‌های مختلف، گفت: بهتر است از وجهه تاثیرگذار این قشر برای فرهنگ‌ سازی در جامعه کمک گرفته شود.

محمد دامادی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به جریان‌ساز بودن هنرمندان و تاثیرات مهمی که آن‌ها می‌توانند برجامعه داشتند اشاره کرد وگفت: در تمام دنیا مرسوم است که چهره‌های مشهور و محبوب در انجام اقدامات انسانی و نیکوکارانه جامعه مانند کمک به کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های زندانیان، کودکان بیمار و موضوعاتی از این دست پیشقدم می‌شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم‌های دولتی و حکومتی کشورهای صاحب هنر و تمدن برای هنرمندان خود که در انجام کارهای خیر پیش قدم می‌شوند بسیار احترام قائل هستند، افزود: در جامعه ایران نیز حرف یک هنرمند تاثیر بیشتری بر بطن جامعه از حرف یک سیاستمدار دارد.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال برنامه «خندوانه» به آموزش کاهش مصرف آب ورود پیدا کرده و شواهد نشان می‌دهد که جامعه بیشتر تاثیر گرفته و حتی همراهی می‌کند، در حالی که تبلیغات اداره آب و فاضلاب در تلویزیون طی سالیان متوالی با میلیاردها تومان اعتبار در جهت کاهش مصرف آب، به‌اندازه برنامه خندوانه بر جامعه تاثیرگذار نبوده است.   

دامادی حضور انسان‌دوستانه هنرمندان عرصه نمایش، تئاتر، موسیقی و... در جریان اتفاق‌هایی مانند زلزله آذربایجان، استقبال از شهدای قواص و... را تنها بخشی از حرکت‌های مهمی دانست که پیشقدمی آنها سبب شد اقشار مختلف جامعه نیز از آن کار تبعیت کنند.

وی افزود: بارها مشاهده شده است هنرمندان در جریان‌های مختلف از دولت و حکومت پیشی گرفته‌اند و رفتار آن‌ها دولتمردان و سیاستمداران را به خود آورده و سبب شده آن‌ها نیز واکنش‌هایی نشان دهند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس نهم، تاکید کرد: بهتر است سخت‌گیری‌های غیرضروری به هنرمندان کاهش پیدا کند و به جای رو به روی آن‌ها بودن، از وجهه تاثیرگذار آن‌ها برای فرهنگ‌ سازی در جامعه کمک گرفته شود.

وی با اشاره به اقدام جشنواره یاس برای جمع‌آوری دیه یک جوان 18 ساله اعدامی، گفت: واقعا جای خوشحالی است که هنرمندان آگاهانه و هوشیارانه می‌توانند تا این حد تاثیرگذار باشند و از مجبوبیت خودشان در جهت اقدامات خیرخواهانه بهره ببرند.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری در مجلس شورای اسلامی به حمایت هنرمندان تجسمی و فروش آثار خود به نفع بیماران سرطانی تحت حمایت خیریه محک اشاره کرد وگفت: حضور پررنگ هنرمندان ایرانی در کارهای انسان‌دوستانه قابل قدردانی است که مدیران باید با ذکاوت از این فرصت نهایت استفاده را برای تاثیرگذاری بر جامعه بهره برد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن