تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804456639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول رییس جمهور: دولت با وجود محدودیت‌های مالی از ورزش حمایت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: معاون اول رییس جمهور: دولت با وجود محدودیت‌های مالی از ورزش حمایت می‌کند
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت حضور مقتدرانه‌ ملی پوشان ایران در رقابت‌های المپیک، گفت: ورزش همگانی و قهرمانی و نیز راه یافتن ورزشکاران ایرانی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک از اهمیت ویژه‌ای برای دولت برخوردار است و دولت با وجود محدویت های مالی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد.
آفتاب : دکتر اسحاق جهانگیری همزمان با آغاز هفته‌ تربیت بدنی در دیدار وزیر ورزش و جوانان و معاونان این وزارتخانه، با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان این وزارتخانه در استان‌ها و فدراسیون‌ها اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بزرگ و علمی در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و لازم است در فرصتی مناسب این موفقیت‌ها و اقدامات در دولت و در حضور رئیس جمهور نیز مطرح شود.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون اول رییس جمهور افزود: وزارت ورزش و جوانان باید اقدامات ماندگاری که در بخش همگانی کردن ورزش، توسعه‌ی ورزش قهرمانی، توجه به ورزش بانوان و نیز فعالیت‌های زیر ساختی و گسترش فضاهای ورزشی داشته است را به نحو مطلوب‌تر و مفصل‌تر به اطلاع مردم برساند.


دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به واگذاری بیش از یکصد مجموعه‌ ورزشی و بیش از سیصد مجموعه‌ در حال واگذاری به بخش خصوصی، آن را یکی از برجسته ترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در دوره‌ی جدید دانست و تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان توانست نمونه‌ موفقی از اجرایی شدن شعار محوری دولت تدبیر و امید در واگذاری فعالیت ها و امور به مردم و کوچک سازی دولت ارائه کند که این اقدامات می تواند الگویی مناسب برای سایر بخش های دولت باشد.


معاون اول رییس جمهور اظهار امیدواری کرد، شورای عالی ورزش به زودی تشکیل و سیاستگذاری های کلان مربوط به حوزه‌ی ورزش کشور در این شورا اتخاذ شود.


دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد بخش های مختلف این وزارتخانه ارائه کرد و به تشریح برنامه های آینده برای حوزه های ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان و نیز توسعه‌ زیر ساخت های ورزشی کشور پرداخت. او گفت: نگاه مبنایی ما در دولت تدبیر و امید در حوزه‌ ورزش و جوانان، تخصص گرایی در انتخاب مدیران، برجسته شدن موضوع ورزش پاک و معرفتی در کنار توجه به مسئله‌ مهم استعدادیابی، آمایش سرزمینی و بسط و توسعه‌ مناسب و حرفه‌ای ورزش بانوان و حرکت در پیشبرد برنامه‌های ورزشی توام با آرامش و دوری از حواشی بوده است.


وزیر ورزش و جوانان در این گزارش از برنامه های گسترده‌ وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با فساد، تبانی و دوپینگ خبر داد و افزود: افزایش مشارکت بخش خصوصی و خیرین ورزش یار، حل مشکل معارضان، تکمیل ده‌ها پروژه‌ی ورزشی نیمه تمام در سراسر ایران، توجه به توسعه‌ متوازن همراه با عدالت برای تمامی نقاط کشور، هم‌افزایی با نهادها و سازمان‌های دیگر و همینطور تدوین نظام نامه‌ جامع فرهنگی، قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان و لایحه‌ نظام تخصصی ورزش از جمله برنامه‌های این وزارتخانه طی دو سال گذشته بوده است.


در این جلسه معاونان وزارت ورزش و جوانان نیز توضیحاتی درباره مسائل مختلف در حوزه های مرتبط با مسئولیت‌شان بیان کردند.






تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن