تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل انتشار محصولات غیر فرهنگی در فضای مجازی دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سرهنگ محمد معصومی عامل انتشار محصولات غیر فرهنگی در فضای مجازی دستگیر شد

سرهنگ محمد معصومی خبر داد؛
عامل انتشار محصولات غیر فرهنگی در فضای مجازی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری عامل توزیع محصولات غیر فرهنگی در سطح شهرستان خبر داد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با هویت مشخص و با ایجاد سایت اینترنتی اقدام به فروش محصولات آموزشی غیرفرهنگی می کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد شخص مورد نظر سایتی را در اینترنت راه اندازی کرده و با دادن شماره کارت عابر بانک خود اقدام به توزیع پکیج های آموزشی غیر فرهنگی کرده است. وی اضافه کرد: این فرد با انجام کار اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات شهرستان تویسرکان در کمترین زمان ممکن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهم تجهیزات و آلات اعمال مجرمانه به همراه بیش از دوهزار عدد محصولات غیرفرهنگی کشف شد. وی گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به محاکم قضایی جهت صدور حکم اعزام شد که دستگیری وی رضایتمندی مقامات قضایی را به دنبال داشت.
سرهنگ معصومی بر ضرورت شناساندن آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی به خانواده ها و جوانان تاکید کرد و افزود: شبکه های اجتماعی و تهدیدات فضای مجازی ناهنجاری های رفتاری، تعلیق هویت، تضاد در نگرش دینی و مذهبی را در فرزندان ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: والدینی که دانش و آگاهی کافی از فضای مجازی و فعالیت های خطرساز اینترنت را دارند می توانند نقش حمایتی خود را به نحو مطلوب انجام داده و فعالیت های اینترنتی فرزندان خود را کنترل کنند.
سرهنگ معصومی بیان کرد: کاربران هرگز به درخواست های ناشناخته در فضای مجازی پاسخ نداده و در محیط های چت روم و شبکه های اجتماعی فریب هویت جعلی افراد را نخورند.   2016



۲۰/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن