تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش «طلايه‌داران فردا» در لرستان برگزار مي‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۲ب.ظ)
همايش «طلايه‌داران فردا» در لرستان برگزار مي‎شود موج - خرم‌آباد - همايش «طلايه‌داران فردا» با حضور نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان طي روزهاي ۲۱ و ۲۲ مهر در استان لرستان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، همايش «طلايه‌داران فردا» روزهاي بيست و يکم و بيست و دوم مهر با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمين علي‌اکبري، نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان، در خرم‌آباد برگزارمي‌شود.
اين همايش در روز بيست و يکم مهر با حضور خواهران از ساعت 15 الي 17 در سالن اجتماعات شهرستان خرم‌آباد برگزار مي‌شود و همايش ويژه برادران نيز 22 مهر در سالن اجتماعات تربيت‌ معلم خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
ديدار با خانواده جانباز سيد نورخدا موسوي، فريضه نماز و نشست با نماينده ولي‌فقيه در استان و نشست با قرارگاه صاحب‌الامر از ديگر برنامه‌هاي نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان در روز بيست و يکم است.
همچنين، بازديد انجمن مدارس پسرانه و دخترانه، ديدار با اعضاي نخبه انجمن، حضور در قرارگاه برادران شهرستان دلفان از ديگر برنامه‌هاي‌هاي نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان در روز بيست و دوم است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن