تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805424122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: استعدادیابی راهی برای جلوگیری از صغر سنی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سجادی: استعدادیابی راهی برای جلوگیری از صغر سنی است استان‌ها > البرز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارتخانه بودجه مستقلی برای فدراسیون‌ها در زمینه استعدادیابی کنار گذاشته است، گفت: همه فدراسیون‌ها موظف هستند 10 درصد بودجه را برای استعدادیابی اختصاص دهند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی در حاشیه نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون های ورزشی در جمعی صمیمی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی دراین جمع با اشاره به این نکته که استعدادیابی کاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، است، گفت: در موضوع استعدادیابی تنها هزینه های مالی ملاک نیست، بلکه منابع نیروی انسانی نیز در این فرایند نقش مهمتری دارد؛ در تلاشیم تا مراکز استعدادیابی ورزشی را به 24 مرکز افزایش دهیم.
او با بیان اینکه وزارتخانه بودجه مستقلی برای فدراسیون‌ها در زمینه استعدادیابی کنار گذاشته است، افزود: همه فدراسیون‌ها موظف هستند 10 درصد بودجه را برای استعدادیابی اختصاص دهند که این غیر از بودجه‌ای است که به فدراسیون‌ها می‌دهیم.
دکتر سجادی در عین حال، درباره اهمیت برپایی نمایشگاه دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون ها، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف آگاه شدن علاقمندان نسبت به ظرفیت های ورزشی از سراسر کشوربرپا شده است و قرار است بعد از ظهر 8 فدراسیون کارگاه برگزار کنند. تصمیم دیگر ما از فعالیت‌های استعدادیابی این است که فیلم‌های آموزشی تهیه و در کشور توزیع شود و با قراردادی که با سیما می‌بندیم از تلویزیون هم پخش شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره طرح آمایش نیز عنوان کرد:‌ ما در این دو سال این طرح را انجام داده‌ایم. گزارش آماده است که بر اساس آن جلو می‌رویم و می‌بینیم هر استان چه اولویتی دارد. با توجه به منابع انسانی کاربردی و استعدادیابی که در استان‌ها هست، جلو می‌رویم. به مرور ممکن است جابجایی‌هایی هم باشد و علاقمندی جدیدی ایجاد شود.
*چه کسی گفته وزارت به سرخابی ها کمک مالی کرده؟
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا کمک وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس متناقض با قانون نیست، اظهار داشت: چه کسی گفته به این دو باشگاه کمک شده است؟ من اطلاعی در این خصوص ندارم.
*حقوق مربیان به زودی اعلام می شود
او همچنین درباره حقوق مربیان رشته های راه یافته به المپیک گفت: حقوق مربیان به زودی اعلام خواهد شد و همان طور که قبلاً اعلام شد به ورزشکاران تا مسابقات المپیک ماهانه دو میلیون تومان حقوق پرداخت می شود.
سجادی خاطرنشان کرد: این حقوق تا زمان برگزاری مسابقات المپیک 2016 ریو به ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب می کنند، پرداخت می شود و غیر از پاداشی است که به ورزشکاران داده خواهد شد.
*به زودی تصمیم گیری نهایی در خصوص والیبال صورت می گیرد
وی درباره وضعیت والیبال و بسکتبال در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی تاکید کرد: با اعضای فدراسیون والیبال دو هفته پیش جلسه‌ای برگزار کردیم. قرار است با تشکیل جلساتی که با اهل فن دارند این هفته یا هفته آینده تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. درباره بسکتبال هم منتظریم مشحون برگردد. او کسالت دارد امیدوارم زود خوب شود و ما تحلیل‌ها را انجام دهیم.
*روحیه‌ای که در بنا دیدم مثال‌زدنی است
سجادی درباره اینکه بنا با بازگشت به کشتی خواسته‌هایی دارد و وزارت ورزش چه حمایتی می‌کند، تصریح کرد: روز چهارشنبه به اردوی کشتی فرنگی رفتم. با بنا صحبت کردم او با یک روحیه بالا کار را شروع کرده و عزمش را جزم کرده است. او ایده‌های خوبی دارد. همه بنا را می‌شناسند و می‌دانند مربی قابلی است. خودش هم گفته مردم و مسئولان علاقمند هستند و اعتقاد دارند که به کشتی برگردد. او همه تلاشش را انجام می‌دهد و گفته در خدمت تیم است. روحیه‌ای که در بنا دیدم مثال‌زدنی است او را خوب می‌شناسم.
*بهمن ماه موعد انتخابات والیبال است
معاوت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای درباره انتخابات فدراسیون‌ها و اینکه تا پایان سال چند انتخابات را برگزار می‌کنید، خاطرنشان کرد: انتخابات شطرنج، تنیس روی میز، اتومبیلرانی و والیبال (که بهمن ماه موعد آن است) برگزار خواهد شد.
*مسائل مدیریتی و نتایج کاراته حتماً بررسی می شود
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره بحث تغییرات در فدراسیون کاراته پرسید، یادآور شد: موضوع کار و مدیریت فدراسیون کاراته مثل همه فدراسیون‌ها توسط وزارت ورزش وجوانان بررسی می شود. فدراسیون کاراته هم به خاطر مسائل مدیریتی و نتایجی که داشته حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد.
*هیچ زمان تا این اندازه روی کنترل دوپینگ کار نشده بود
دکتر سجادی در ادامه مصاحبه خود درباره وضعیت ورزشکاران دوپینگی تصریح کرد: به عنوان مسئول نادو اعلام می‌کنم هیچ وقت به این اندازه هم در آموزش و هم در کنترل روی دوپینگ کار نکرده بودیم تا الان 800 نمونه گرفتیم که تا پایان سال خیلی وقت داریم. با توجه به اینکه در سال قبل از المپیک به سر می‌بریم تلاش می‌کنیم کسانی که در مسابقه کسب سهمیه شرکت می‌کنند، نمونه دوپینگ بگیریم. البته تست مثبت افرادی که اعلام شده از رنج جهانی پایین‌تر است.
او درباره اینکه هنوز محرومیت دوپینگی‌ها اعلام نشده، گفت: وقتی از سوی آزمایشگاه جهانی دوپینگی اعلام می‌شود به ورزشکار هم می‌گویند و او می‌تواند درخواست نمونه B بدهد. بنابراین این مراحل باید طی شود که زمان‌بر است.
*استعدادیابی راهی برای جلوگیری از صغر سنی است
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره صغر سنی نیز عنوان کرد: یکی از راه‌ها برای جلوگیری از چنین مسائلی استعدادیابی است. وزارت ورزش و جوانان هم با این موضوع مخالف است و مبارزه می‌کند.
سجادی درباره شرایط تیم امید گفت: بچه‌ها ظرفیت دارند امیدوارم در مسابقاتی که پیش رو است نتیجه بگیرند.
*زود است راجع به تیم ملی فوتبال تصمیم بگیریم
وی همچنین درباره نتیجه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان اظهار داشت: عجله نکنید. این مسابقات مقدماتی جام جهانی است. هنوز وسط راه هستیم، فرصت هست اما باید از این گروه بالا بیاییم.
*در المپیک کیفیت برای ما ملاک است
وی در پایان درباره اینکه چند درصد کسب سهمیه‌ها تا پایان سال انجام می‌شود و هدف کمیت یا کیفیت است، تصریح کرد: 80 درصد سهمیه‌ها تا پایان سال 94 گرفته می‌شود. اعتقاد من و البته سایر مدیران ورزش هم این است که مهم نیست با چه تعداد ورزشکار در المپیک شرکت می‌کنیم بلکه کیفیت مهم است. المپیک سخت‌ترین رویداد ورزشی است؛ همه می‌دانند ورزشکاری که در مسابقات جهانی مدال می‌گیرد شاید نتواند در المپیک مدال بگیرد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 20 مهر 1394 - 10:19:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن