تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806359407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خالي‌كردن حساب‌هاي بانكي براي خريد سكه‌هاي طلا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خالي‌كردن حساب‌هاي بانكي براي خريد سكه‌هاي طلا
سرقت كارت عابربانك خريداران خودرو و مشتريان عابربانك در محل‌هاي خلوت، نقشه‌اي بود كه دو برادر با همدستي يكي از دوستانشان براي چند ماه آن را در پايتخت اجرا كردند و پول زيادي به جيب زدند.
به گزارش خبرنگار ما، پنجم ارديبهشت ماه بود كه اولين پرونده روي ميز كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. شاكي گفت چند روز قبل بود كه مرد ناشناسي تماس گرفت و گفت مي‌خواهد ماشينش را بفروشد. از آنجا كه به دنبال خريد خودرو بودم و آن مرد هم قيمت خودرو را مناسب گفت، براي ديدن ماشين در فلكه سوم تهرانپارس قرار گذاشتم. عصر امروز به محل قرار رفتم و دو مرد جوان با خودرو به محل آمدند. بعد از توافق بر سر قيمت بود كه گفتند فقط در قبال دريافت پول نقد حاضر به فروش هستند. گفتم كه در حساب بانكي‌ام به مقدار لازم پول دارم و براي برداشت تا فردا بايد صبر كنند. براي اطمينان آنها را به عابربانكي در همان نزديكي بردم و موجودي حسابم را نشانشان دادم. هنوز مسافت زيادي از عابربانك دور نشده بوديم كه هر دو با قمه و چاقو به من حمله كردند و پس از سرقت كارت عابربانكم گريختند. پس از آن بود كه چند پيامك برايم ارسال شد كه نشان مي‌داد 64 ميليون تومان از حسابم برداشت شده است.
كارآگاهان در اولين گام با رديابي حساب بانكي شاكي متوجه شدند سارقان بعد از سرقت كارت، موجودي حساب را به چند حساب ديگر واريز كرده و سپس در يكي از طلافروشي‌هاي شهرك ولي‌عصر سكه و طلا خريده‌اند.  صاحبان حساب‌هاي بانكي وقتي مورد تحقيق قرار گرفتند، گفتند كه از ماجرا خبر ندارند. بررسي‌هاي پليس هم نشان داد كه عاملان سرقت با اوراق هويتي صاحبان حساب، اقدام به افتتاح حساب كرده و به اين شيوه موفق به برداشت شده‌اند. از آنجا كه احتمال مي‌رفت سارقان بار ديگر به طلافروشي‌هاي اين محل مراجعه كنند، مشخصات آنها را در اختيار صاحبان مغازه‌ها قرار دادند و تحت آموزش‌هاي پليسي قرار گرفتند.  در حالي كه تحقيقات ادامه داشت 10 روز بعد از حادثه يكي از طلافروشان شهرك ولي‌عصر، پليس را از حضور مرد مظنوني در مغازه‌اش با خبر كرد. او گفت مردي حدوداً 25 ساله براي خريد مقداري سكه به ارزش 50 ميليون تومان وارد مغازه‌اش شده است. مظنون چندين كارت عابربانك در اختيار دارد و هيچ‌كدام به نام خودش نيست.
 لحظاتي بعد از تماس اين مرد بود كه تيمي از مأموران پليس خود را به محل رساندند. مرد مظنون وقتي از حضور پليس با خبر شد، تلاش كرد از محل فرار كند اما در دام مأموران گرفتار شد.  متهم 24 ساله كه امين.خ نام داشت در اولين بازجويي‌ها اقرار كرد با همدستي برادرش علي و دوست 35 ساله‌اش كه پرويز.ب نام دارد از مالباخته‌اي زورگيري كرده است. با نشاني‌هايي كه متهم در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان پرويز را بازداشت كردند.
كارآگاهان همچنين متوجه شدند كه علي بعد از اطلاع از بازداشت دو عضو باند به محل نامعلومي گريخته است.  تحقيقات بيشتر كارآگاهان نشان داد كه چند شكايت مشابه ديگر هم مطرح شده است. پرويز وقتي مورد بازجويي‌ قرار گرفت به زورگيري‌هاي مشابه اقرار كرد. او گفت علاوه بر زورگيري از خريداران خودرو، بعد از تعطيل شدن بانك‌ها مقابل باجه‌هاي عابربانك پرسه مي‌زديم. وقتي متوجه مي‌شديم كه يكي از مشتريان بانك در حسابش مقدار زيادي پول دارد، رمز او را به خاطر مي‌سپرديم. بعد در محل خلوتي با قمه به او حمله و كارت عابربانكش را سرقت مي‌كرديم. پس از آن موجودي حسابش را به حساب‌هايي كه با سرقت اوراق هويتي ايجاد كرده بوديم، واريز و اقدام به خريد طلا مي‌كرديم.  در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، يازدهم مهرماه مخفيگاه سومين عضو باند در شهرستان كرمان شناسايي شد و كارآگاهان با نيابت قضايي راهي كرمان شدند و متهم را بازداشت كردند.  
سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: سه متهم در بازجويي‌ها به سرقت و زورگيري در شيوه‌هاي مختلف اقرار كرده‌اند. وي گفت دستور انتشار بدون پوشش تصوير سه متهم از سوي قاضي صادر شده است و كساني كه به اين شيوه هدف سرقت و زورگيري قرار گرفته‌اند به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ در سيدخندان،  خيابان ابوذر غفاري، بالاتر از بيمارستان رسالت، جنب كلانتري 120 سيدخندان مراجعه كنند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن