تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار پليس در همراهي مردم پديد مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۸:۵۹ق.ظ)
اقتدار پليس در همراهي مردم پديد مي‌آيد موج - فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: اقتدار پليس در همراهي مردم پديد مي‌آيد و بايد به سمتي پيش برويم که مردم به اين باور و اطمينان برسند که پليس نزديک‌ترين فرد و يار و ياور آن‌ها است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيدمحمود ميرفيضي، فرمانده انتظامي استان گلستان، در نشست تعاملي با اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان اظهار کرد: با توجه به تحولاتي که در نيروي انتظامي ايجاد شده است، رويکرد پليس با محوريت جامعه‌محوري و توجه به رويکردهاي اجتماعي تغيير پيدا کرده است.
وي ادامه داد: معتقديم اگر مي‌خواهيم امنيت را در جامعه برقرار کنيم بايد امنيت مردم را برقرار کنيم تا در نتيجه احساس امنيت در خانه‌ها و نقاط مختلف جامعه نيز برقرار شود.
فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان کرد: پليس بر اين اعتقاد است که براي توليد و گسترش امنيت بايد ارتباط با مردم را گسترش داد تا شاهد افزايش مشارکت عمومي در توليد امنيت باشيم.
سردار ميرفيضي تأکيد کرد: يکي از نقاط مشترک نيروي انتظامي و شوراي اسلامي شهرها و روستاها تلاش براي خدمات‌رساني و رفاه شهروندان است.
وي اضافه کرد: اگر بتوانيم ظرفيت‌هاي موجود در نيروي انتظامي و شهرداري‌ها و شوراها را با هدف و بستر مناسب در راستاي خدمت‌رساني به مردم به کار بگيريم، نظم و امنيت پايدار و احساس امنيت بالاتري را در سطح جامعه شاهد خواهيم بود.
فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح کرد: يکي از نکات بسيار مهم در امر مشارکت عمومي با پليس، توجه به موضوع آموزش و اطلاع‌رساني است.
سردار ميرفيضي تأکيد کرد: در اين راستا پليس در سال‌هاي گذشته توانسته است با استفاده از ظرفيت آموزش و پرورش، اقدامات مؤثر و موفقي را در عرصه فرهنگ‌سازي و تغيير فرهنگ ترافيک مردم به اجرا بگذارد.
وي گفت: فرهنگ‌سازي در دانش‌آموزان و توسعه فرهنگ ترافيک در اين قشر از جامعه باعث خواهد شد تا اين فرهنگ‌سازي از طريق آن‌ها به خانواده‌ها نيز منتقل شود و در نهايت در نسل‌هاي آينده شاهد فرهنگ صحيح ترافيک در جامعه باشيم.
فرمانده انتظامي استان گلستان اظهار کرد: ظرفيت‌هاي مشابه در شهرداري‌ها و شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز وجود دارد و پليس اين آمادگي را دارد تا با تعامل و همکاري از اين ظرفيت براي فرهنگ‌سازي صحيح در جامعه استفاده کند.
سردار ميرفيضي بيان کرد: پليس اگر مي‌خواهد در اجراي مأموريت‌هاي خود موفق باشد بايد از فناوري‌هاي روز، دانش و اطلاعات و نيروي انساني متعهد، متدين و متخصص استفاده کند.
وي تأکيد کرد: در اين راستا نيروي انتظامي با اجراي طرح استانداردسازي تعاملي رفتار در بين کارکنان، به دنبال تغيير رفتار براي حرکت به سوي پليس ايده‌آل است.
فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح کرد: نگاه پليس به شهروندان نگاه ارباب رجوع است و معتقديم پليس خادم مردم است و مردم اربابان ما هستند و وظيفه اصلي پليس پاسخگويي به مشکلات انتظامي و امنيتي مردم است.
سردار ميرفيضي در پايان ابراز کرد: ما معتقديم که اقدامات سلبي بر اقدامات ايجابي ارجحيت دارد و تأکيد ما بر اين است که اقتدار پليس بر نفوذ کلام بين مردم است.
وي افزود: اقتدار پليس در همراهي مردم پديد مي‌آيد و بايد به سمتي پيش برويم که مردم به اين باور و اطمينان برسند که پليس نزديک‌ترين فرد و يار و ياور آن‌ها است.
فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان کرد: بايد تلاش کنيم تا با توسعه ورزش، تفريحات سالم و توجه به نهاد خانواده در کاهش وقوع انواع جرائم گام برداريم.
سردار ميرفيضي با تأکيد بر افزايش احساس امنيت در استان گلستان نسبت به سال گذشته، به ضرورت تلاش و همکاري پليس و شهرداري‌ها تأکيد کرد و گفت: بايد تلاش کنيم تا با همدلي و وحدت محيط سالم تفريح را براي مردم در شهرها و روستاها فراهم کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن