تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرز تهیه ماکارانی با سس فلفل قرمز تند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ماکارانی با سس فلفل قرمز تند طرز تهیه ماکارانی با سس فلفل قرمز تند

آشپزی؛
طرز تهیه ماکارانی با سس فلفل قرمز تند
حال ماکارانی را درون ظرف می‌کشیم و مواد آماده شده را روی آن میریزیم . به همین راحتی … از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.



امام رضا علیه السلام: هر کس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راضى خواهد بود.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، امروز برای شما عزیزان طرز تهیه ماکارانی خوشمزه‌ای را آماده کرده‌ایم که به همراه لوبیا و سس فلفل قرمز سرو می‌شود. این غذا بسیار مقوی است و به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی برای یک بار هم شده این غذا را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.   مواد لازم :
      450 گرم ماکارانی و 240 گرم پاستا شکلی     450 گرم گوجه فرنگی رسیده     450 گرم گوشت مرغ یا بوقلمون یا گوشت گاو     نصف فنجان پیاز خرد شده     یک حبه سیر ، چرخ شده     200 گرم سس گوجه فرنگی     یک چهارم فنجان سوپ مرغ     یک قاشق غذا خوری سرکه قرمز     یک قاشق غذا خوری پودر فلفل قرمز     نصف قاشق چای خوری فلفل شیرین     یک چهارم قاشق چای خوری دارچین     یک چهارم قاشق چای خوری نمک     یک هشتم قاشق چای خوری فلفل قرمز   طرز تهیه :

1.ابتدا یک قابلمه آماده کرده و درونش آب می‌ریزیم و روی حرارت قرار می‌دهیم تا بجوش آید سپس ماکارانی را اضافه کرده و 8 الی 12 دقیقه اجازه می‌دهیم تا پخته شود سپس آب کش کرده و اجازه می‌دهیم تمام آبش تخلیه شود.

2.سپس درون ماهی‌تابه روغن ریخته و روی گاز قرار می‌دهیم و سیر ، پیاز و گوشت را به مدت 5 دقیقه تفت می‌دهیم تا کمی تغییر رنگ دهد سپس روغنش را خارج کرده و سس گوجه فرنگی ، سوپ مرغ ، سرکه ، پودر فلفل قرمز ، فلفل شیرین ، دارچین و نمک را به تابه اضافه کرده و هم می‌زنیم و اجازه می‌دهیم به جوش آید.

 سپس حرارت را کم می‌کنیم تا آرام غل بزند و 15 الی 20 دقیقه اجازه می‌دهیم تا آماده شود.

3.حال ماکارانی را درون ظرف می‌کشیم و مواد آماده شده را روی آن میریزیم . به همین راحتی … از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.   برترین ها /2021



۲۰/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن