تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختر برتر، ممتاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دختر برتر، ممتاز شد 14 سال بیشتر ندارد اما در کارش استاد است. سه سالی نیست که کارش را شروع کرده است اما به سطح ممتاز نایل شده است و پدیده ای نادر است. مسابقات زیادی شرکت کرده است و همواره مقام اول را از آن خود کرده است و در جشنواره های مختلف بسیج آثار خود را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر ساعت 08:33

خبرگزاری پانا+

 "مائده کرمی" در گفت وگو با پانا، دانش آموز پایه ی نهم، خوشنویس جوان زنجانی است که از سال 91 پا به این عرصه گذاشته است و دنیای خود و خوشنویسان را متحول کرده است و نام زنجان را در کشور خوش درخشناده است.او در این سن به سطح ممتاز خوشنویسی دست یافته است. وی با معدل 86/19 در مدرسه فرزانگان تحصیل می کند و با تشویق معلمان خود، این رشته را دنبال می کند. دو سال پیاپی رتبه ی اول استانی مسابقات فرهنگی هنری و جشنواره بسیج را به دست آورده است. این هنرمند دو سال نیز در زمینه ی تئاتر فعالیت کرده است. این هنرمند از هدف خود می گوید: علاقه ی من به قرآن نویسی با خط خوش و تذهیب آن آرزویی بود که مرا به سمت این رشته سوق می داد.عامل موفقیت من توکل به خدا، تلاش و پشتکار و حمایت های پدر و مادر و استادم در رسیدن به این سطح است. مائده کرمی از ششم ابتدایی خوشنویسی را شروع کرده است اما از معلمان خوشنویسی خود چندان راضی نیست و خود او به عنوان دبیر کلاس ها تدریس می کرد و اگر در کلاس های خوشنویسی خارج مدرسه شرکت نکرده بود، استعدادش کور شده بود. او ادب شاگردی را به جا می آورد و از پدر و مادر و استادش بسیار ممنون است اما از سختی های رشته اش صحبت به میان می آورد: وسایل خوشنویسی در زنجان به ندرت پیدا می شود و من در تهیه ی وسایلم مشکل دارم. استان زنجان به هنر اهمیت چندانی نمی دهد و نمایشگاه های خوشنویسی نیز برگزار نمی شود. برنامه ریزی نقش مهمی در موفقیت وی داشته است و سختی های زیادی را تحمل کرده است و از رسیدن به این سطح بسیار خوشحال است. وی به نوشتن قرآن فکر می کند و آرزوی پزشک شدن را در سر می پروراند تا بتواند فرد مفیدی برای جامعه باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن