تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806347319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان خبر/ یکسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان خبر/ یکسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی با تاکید بر اینکه یکسان سازی حقوق بازنشستگان باید زودتر اجرایی شود گفت: حداقل حقوق بازنشستگی ۷۵۰ هزار تومان و حداکثر آن ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این اختلاف فاحش، باید کاهش یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر امروز در مراسمی از بازنشستگان برگزیده ملی تجلیل شد. بازنشستگی را معمولا دوران استراحت و آرامش می دانند اما بازنشستگان کشورمان، این دوران را به آرامش و استراحت می گذرانند یا باید دوران تازه ای از مشکلات را آغاز کنند؟ عباس رشیدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، محمد حسین نظری وفا و زهرا آقا خانی بازشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در برنامه پیشخوان خبر این موضوع را بررسی کردند.  

  عباس رشیدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به عدم هماهنگی بین حقوق با تورم بازنشستگان کشورمان گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سالهای متمادی به دلیل افزایش تورم از هماهنگی لازم برخوردار نیست و به همین علت توان اقتصادی بازنشستگان کشورمان را تحت تاثیر قرار داده است. مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به میانگین دریافتی بازنشستگان گفت: حداقل حقوق بازنشستگی در کشورمان 750 هزار تومان و حداکثر آن 5 میلیون و 250 هزار تومان است که میانگین آن یک میلیون و 270 هزار تومان است و ما به صورت ماهانه به یک میلیون و 250 هزار بازنشسته، حق بازنشستگی پرداخت می کنیم.

  وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات بازنشستگان ما بحث درمانی است که صندوق بازنشستگی، بیمه تکمیلی را در راستای کمکهای درمانی به بازنشستگان ارائه می کند به طوری که امسال 980 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه تکمیلی بازنشستگان در نظر گرفته شده است. رشیدی با اشاره به تسهیلات دو میلیون تومانی برای بازنشستگان کشورمان تصریح کرد: پارسال تسهیلات 2 میلیون تومانی را برای 200 هزار نفر از بازنشستگان کشورمان در نظر گرفتیم که به قید قرعه و بدون ضامن پرداخت شد اگرچه میزان این وام زیاد نیست و ما نیز به دلیل محدودیتهای مالی نتوانستیم مبلغ وام را بیشتر کنیم اما سعی کرده ایم تا 200 هزار نفر از بازنشستگان را به 250 هزار تن افزایش دهیم. مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه به فرصت یک ماهه بازنشستگان برای ثبت نام وام 2 میلیون تومانی اشاره کرد و افزود: بازنشستگان کشورمان یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه به صندوق بازنشستگی در این سامانه نام نویسی و در کنار آن می توانند برای شرکت در تورهای مسافرتی به کربلای معلی و سایر سفرهای زیارتی و سیاحتی ثبت نام کنند. رشیدی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان را در دستور کار داریم زیرا تنها 2 درصد از بازنشستگان کشورمان حداکثر حقوق را دریافت می کنند و مابقی حقوق مشابهی را دریافت می کنند که بحث یکسان سازی حقوق پس از طی مراحل قانونی اعمال خواهد شد. محمد حسین نظری وفا بازشسته صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان گفت: ما بازنشستگان در این سن نیازمند آرامش هستیم این در حالیست که بازنشستگی ما با مشکلات معیشتی و درمانی همراه است تا جایی که گاهی اوقات مجبور می شویم برای درمان وام بگیریم زیرا حقوقی که از صندوق بازنشستگی می گیریم کفاف زندگی روزمره مارا هم نمی دهد چه برسد به هزینه های درمان.  
نظری
  وی ادامه داد: وام 2 میلیون تومانی چندان کارساز نیست زیرا با توجه به تورم موجود نمی توان کار زیادی را با این مبلغ انجام داد، ما از مسئولین درخواست می کنیم تا میزان این وام حمایتی و نیز حقوق ما را افزایش دهند زیرا حقوق ما تنها کفاف 20 روزمان را می دهد.  

  زهرا آقا خانی دیگر بازشسته صندوق بازنشستگی کشوری با شکایت از حقوق دریافتی خود از صندوق بازنشستگی گفت: میزان حقوق دریافتی من تنها کفاف 15 روزم را می دهد این در حالیست که در بحث درمان هیچ کدام از بیمارستانها و مراکز درمانی بیمه ما را تقبل نمی کنند و من برای هربار مراجعه به دکتر قلب باید 150 هزار تومان ویزیت پرداخت کنم که تامین این مبلغ برای من کار سختی است.    
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن