تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت های مهم ارتش سوریه در نبرد علیه داعش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیشرفت های مهم ارتش سوریه در نبرد علیه داعش
شبکه خبری «بی بی‌سی» با تایید دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در نبرد علیه نیروهای داعش اعلام کرده است که نیروهای ارتش سوریه با حمایت مبارزان حزب‌الله لبنان، بعد از حملات سنگین هوایی روسیه، به پیشرفت‌های مهمی در نبرد علیه داعش نائل شده‌اند.
کد خبر: ۵۳۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ - 11 October 2015


شبکه خبری «بی بی‌سی» با تایید دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در نبرد علیه نیروهای داعش اعلام کرده است که نیروهای ارتش سوریه با حمایت مبارزان حزب‌الله لبنان، بعد از حملات سنگین هوایی روسیه، به پیشرفت‌های مهمی در نبرد علیه داعش نائل شده‌اند. به گزارش «تابناک»، دستاوردهای دولت سوریه در شهرهای ادلیب، حماء و لاذقیه می‌باشد. به گفته این منابع، ارتش سوریه کنترل دو روستا را در شمال غربی استان ادلب، در نزدیکی یک بزرگراه مواصلاتی مهم، در دست گرفته است. این در حالی است که استان ادلب پیش از مداخله نظامی روسیه تقریبا در کنترل کامل مخالفان بشار اسد قرار داشت. جبهه نبرد اینک در سوریه نزدیک بزرگراهی است که دمشق پایتخت این کشور را به دیگر شهرهای بزرگ این کشور منجمله حلب وصل می‌کند و پیش بینی می‌شود ارتش سوریه موفق در نابود کردن داعشی ها در ادلیب شده‌اند. «سباستین آشر» خبرنگار بخش عربی بی بی سی نیز در این زمینه گفت، ادلیب قبل از مداخله روسیه در امور سوریه به طور کامل در دست داعش ها بوده که تهدیدی جدی علیه بشار اسد به شمار می رفته است. در همین حال وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده های این کشور در استان‌های حما، حلب، دمشق و رقه سوریه ۶۴ پرواز عملیاتی انجام داده و ۶۳ هدف را منهدم کرده‌اند. سرلشگر ایگور کوناشنکوف، یکی از سخنگویان این وزراتخانه به خبرگزاری‌های رسمی روسیه گفت تمامی این اهداف (۵۳ مرکز تجمع، یک مرکز فرماندهی، چهار اردوگاه آموزشی و هفت انبار) که متعلق به گروه موسوم به دولت اسلامی بودند، منهدم شده‌اند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن