تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌خواهم جلوی استقلال‌ها هت‌تریک کنم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بهادر عبدی می‌خواهم جلوی استقلال‌ها هت‌تریک کنم

عبدی؛
می‌خواهم جلوی استقلال‌ها هت‌تریک کنم
کاپیتان راه‌آهن در مورد اوضاع این تیم قبل از دیدار با استقلال اهواز گفت‌وگویی انجام داد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بهادر عبدی در مورد رفتارهای ایجاد شده در لیگ گفت: امکان ندارد یک تیم بتواند 5 بار بدنسازی را در یک فصل تحمل کند و فکر کنم در کل دنیا هم به گرمی چنین چیزی پیدا نمی‌شود. آقای کی‌روش هم هرچه از فدراسیون فوتبال خواسته برایش انجام داده اند. این مصدومیت‌هایی که پیش می‌ آید بی‌دلیل نیست. 5 بازی می‌ کنیم و لیگ 15 روز تعطیل می‌ شود و دوباره 2 بازی و 20 روز تعطیلی. ای کاش حداقل تیم‌ملی عمان را می‌ برد، درست نیست بازیکنان تیمی مثل عمان آنقدر راحت به یکدیگر پاس بدهند و تعداد پاس‌های ما حتی به عدد 6 و 7 هم نرسد. امیدوارم در ادامه ملی‌پوشان بتوانند مردم را خوشحال کنند.

او در همین باره ادامه داد: فکر کنم تیم‌ها بالای 7، 8 جلسه صبح و بعدازظهر تمرین کرده‌اند. این همه مصدومیت‌های پیش آمده در طول چند هفته اخیر باورنکردنی است.

این بازیکن در مورد مصدومیت ایران‌نژاد و اینکه این مدافع را تا آخر فصل در اختیار ندارند، نظرش را اینگونه بیان کرد: وقتی این اتفاق برای محسن افتاد من در زمین بودم. همه از مصدومیت او ناراحت شدند بخصوص هم‌تیمی‌هایش او یکی از بهترین دوستان ماست ولی متاسفانه تا آخر فصل او را در اختیار نداریم.

کاپیتان راه‌آهن در مورد دیدار دوستانه ای که با استقلال انجام دادند می‌ گوید: بازی خوبی بود و آقای تارتار دو، سه تغییر تاکتیکی داد. در نیمه اول همانند بازی ای که در لیگ مقابل استقلال انجام دادیم توانستیم این تیم را اسیر حملات خود کنیم اما در نیمه دوم حریف بهتر بود. من قبلا هم به شما گفتم نتیجه در این بازی‌ها مهم نیست، تنها نقطه تاریک این دیدار اتفاقی بود که برای محسن افتاد. من شنیده‌ام که قرار است باشگاه قرارداد ایران‌نژاد را یکسال تمدید کند که این قضیه یک دلگرمی برای او و سایر بازیکنان است. خیلی خوب است که باشگاه پشت بازیکنش را خالی نمی‌کند و اگر این اتفاق بیافتد راه‌آهن برای تیم‌های دیگر الگو می‌شود. از نظر خیلی از مربی‌ها بازیکنی که رباط صلیبی پاره کرده دیگر نمی‌تواند به سطح قبلش برگردد. امیدوارم این فرهنگ غلط از فوتبال ما حفظ شود زیرا نمونه‌های زیادی داریم که رباط پاره کرده‌اند ولی بهتر از قبلشان کار می‌کنند.

وی در مورد صحبت فرهاد کاظمی مربی سابقشان مبنی بر اینکه بازیکنان راه‌آهن را فصل پیش خیلی اذیت کردند، گفت: فکر کنم نظری در این باره ندهم خیلی بهتر است اما مثل همیشه بابت زحماتی که آقای کاظمی کشیده تشکر کنم. من یکی خیلی چیزها از او یاد گرفتم. ان‎شاءالله آقا فرهاد در سیاه جامگان موفق باشد فکر کنم منظور ایشان مشکلات مالی بوده که پارسال ما را از لحاظ روحی به هم ریخت.

هافبک راه‌آهن در مورد دیدار با استقلال اهواز در هفته هشتم افزود: من اصلا نمی‌ توانم قبول کنم که استقلال اهواز تیم ضعیفی است و آنها هم بد عمل نکرده اند. این تیم بازیکنان اسم و رسم‌داری مثل غلامی و قزل و غیره دارد اما یکسری جوان هم دارد که تمام تلاششان را می‌کنند در سطح اول فوتبال کشور مطرح شوند. من به بچه‌ها هم گفته‌ام که این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان در لیگ است. اگر نتوانیم تمرکز کنیم برنده این بازی نخواهیم بود.

عبدی در پایان افزود: من مقابل دو تیم استقلال‌خوزستان و تهران در جام‌حذفی و لیگ‌برتر گلزنی کرده‌ام. امیدوارم مقابل سومین استقلال یعنی آبی‌های خوزستان نیز این اتفاق بیافتد تا به نوعی من هت‌تریک کرده باشم.   ورزش سه 450



۱۹/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن