تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 23 درصدي جمعيت مسافران تفريحي دريايي / صادرات دو هزار و 300 تن کالاي غيرنفتي از بندر کيش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۸ب.ظ)
در نيمه نخست سال 94؛ افزايش 23 درصدي جمعيت مسافران تفريحي دريايي / صادرات دو هزار و 300 تن کالاي غيرنفتي از بندر کيش موج-مدير اداره بندر و دريانوردي کيش گفت: طي سال جاري، 157 هزار و 628 نفر مسافر و گردشگر به وسيله شناورهاي تفريحي از طريق بندرگاه اين جزيره جابه‌جا شدند که 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از کل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان، محمد جهانشاهي نسب، مدير اداره بندر و دريانوردي کيش با تشريح عملکرد بندر تجاري کيش در بخش‌هاي کالا و مسافر در شش ماهه سال 94 گفت: طي مدت يادشده، در مجموع يک ميليون و 233 هزار و 380 تن انواع کالا در جزيره کيش تخليه و بارگيري شد که از اين ميزان، يک ميليون و 75 هزار و 51 تن مربوط به کالاهاي غيرنفتي و 158 هزار و 329 تن آن به کالاهاي نفتي اختصاص دارد.
وي سهم عمليات مربوط به صادرات و واردات کالاي غيرنفتي در اين بنادر را بيش از 48 هزار تن عنوان کرد و افزود: از اين ميزان، نزديک به 45 هزار تن مربوط به فعاليت‌هاي واردات و حدود سه هزار تن نيز به صادرات اين کالاها اختصاص يافته است.
مدير اداره بندر و دريانوردي کيش حجم عمليات کابوتاژ کالاهاي غيرنفتي در اين بندر از ابتداي سال جاري تاکنون را يک ميليون و 27 هزار تن اعلام کرد.
جهانشاهي با اعلام اين که اين منطقه جغرافيايي زيبا به عنوان يکي از جزاير داراي جاذبه‌هاي متنوع گردشگري دريايي و تجاري هر ساله پذيراي خيل عظيمي از مسافران دريايي از اقصي نقاط ايران است، گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون، در مجموع 246 هزار و 265 نفر مسافر در اين جزيره جابه‌جا شدند.
وي بيان کرد: طي سال جاري، 157 هزار و 628 نفر مسافر و گردشگر به وسيله شناورهاي تفريحي از طريق بندرگاه اين جزيره جابه‌جا شدند که 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.
به گفته اين مقام مسوول، ورود و خروج 36 هزار و 298 دستگاه خودرو متعلق به مسافران طي شش ماه گذشته از طريق شناورهاي لندينگ کرافت در جزيره کيش به ثبت رسيد.
مدير اداره بنادر و دريانوردي کيش در ادامه گفت: طي مدت ياد شده، تردد شناورها در اين جزيره به شش هزار و 980 فروند رسيد که از اين ميزان، 460 فروند بالاي هزار تن و شش هزار و 520 فروند پايين هزار تن بوده است.
بندر کيش با بهره‌مندي از 14 پست اسکله داراي ظرفيت اسمي سالانه بيش از چهار ميليون تن و ظرفيت جابه‌جايي 730 هزار مسافر دريايي در سال است. اين بندر با آبخور حداکثر 10 متر قابليت پهلو دهي کشتي‌هايي تا ظرفيت 15 هزار تن را داراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن