تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806435239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد ۸ درصدي حجم جابه‌جايي محموله‌هاي تجاري در بندرباهنر/ صادرات ۷۵۰ هزار تن انواع کالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳ق.ظ)
رشد ۸ درصدي حجم جابه‌جايي محموله‌هاي تجاري در بندرباهنر/ صادرات ۷۵۰ هزار تن انواع کالا موج- مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر، گفت: طي اين مدت، در مجموع يک ميليون و ۶۴ هزار و ۶۱۳ تن انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در اين بندر تخليه و بارگيري شد که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان،محمد محسني، مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر با اشاره به عملکرد بندر شهيد باهنر طي شش ماهه نخست سال ۹۴، اظهار کرد: طي اين مدت، در مجموع يک ميليون و ۶۴ هزار و ۶۱۳ تن انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در اين بندر تخليه و بارگيري شد که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.
وي افزود: در اين مدت، ۲۸ هزار و ۴۷۸ تن کالاي غيرنفتي به اين بندر وارد شده که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد کاهش داشته است.
به گفته اين مقام مسوول، برنج، خشکبار، مصالح ساختماني، خودرو، پارچه، لوازم‌خانگي و ماشين‌آلات راهداري از جمله کالاهاي وارداتي است که از طريق بندر شهيد باهنر روانه بازارهاي داخلي کشور مي‌شود.
محسني همچنين حجم کابوتاژ غيرنفتي در اين بندر را ۱۲ هزار و ۲۲۲ تن و در بخش کالاهاي نفتي را حدود ۱۷۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: طي مدت ياد شده، ترانزيت کالاهاي غيرنفتي ۶۷ هزار تن و در بخش نفتي ۱۴۲ تن بوده است.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر خاطرنشان کرد: طي نيمه سال جاري، ۷۰۳ هزار و ۳۳۷ تن کالاهاي غيرنفتي و ۵۰ هزار و ۵۴۴ تن کالاي نفتي از اين بندر صادر شده است که در بخش جابجايي کالاهاي غيرنفتي ۳۳ درصد و کالاهاي نفتي ۷۸ درصد افزايش به ثبت رسيده است.
وي خاطرنشان کرد: مواد شيميايي، کشاورزي، مواد معدني، قير، ميوه و تره بار، مواد پروتئيني، آهن‌آلات و مصالح ساختماني را از جمله کالاهاي صادراتي عنوان کرد که از بندر باهنر به کشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس و کشورهاي حوزه اقيانوس هند صادر مي‌شود.
محسني بيان کرد: طي مدت يادشده، تردد يک هزار و ۷۲۰ شناور و ۴۰ هزار دستگاه کاميون در اين بندر ثبت شده است.
اين مقام مسوول افزود: از ابتداي سال جاري تا ابتداي مهرماه جاري، يک ميليون و ۳۷۳ هزار و ۶۷۹ مسافر از طريق دو بندر شهيد باهنر و شهيد حقاني جابه جا شدند.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر ضمن اشاره به آخرين آمار سفرهاي دريايي به مقصد کشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس، گفت: طي شش ماهه نخست سال جاري، تعداد ۱۹ هزار و ۷۰۵ مسافر در مسيرهاي دريايي بين اين بندر و کشورهاي حوزه خليج‌فارس جابجا شد.
وي گفت: صادرات سه هزار و ۱۳۱ TEU کانتينر يخچالي به مقصد کشور امارات، ۲۳۰ هزار و ۲۰۴ راس احشام به کشور عمان و ۳۰۷ هزار تن مواد فله ريلي از ديگر عملياتي است که طي نيمه نخست سال جاري در اين بندر انجام شد.
لازم به ذکر است، دسترسي به آب‌هاي آزاد جهان از طريق خليج‌فارس و تنگه هرمز، اتصال به شبکه بين‌المللي راه‌آهن و شبکه راه‌هاي بين‌المللي، نزديکي به منطقه آزاد قشم و بنادر تجاري حاشيه جنوبي خليج‌فارس از جمله ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد بندر شهيد باهنر هرمزگان است.
صادرات کالاهاي نفتي و غيرنفتي و جابجايي مسافر از ديگر فعاليت‌هاي اين بندر است و کشتي‌هايي با ظرفيت ۳۰هزار تن و آبخور بيش از ۱۰ متر در اين بندر پهلو مي‌گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن