تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806851420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنيا در حال تغيير است و پست هم بايد تغيير کند / پارسال حقوق کارکنان پُست 30درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
وزير ارتباطات در مراسم روز جهاني پست: دنيا در حال تغيير است و پست هم بايد تغيير کند / پارسال حقوق کارکنان پُست 30درصد افزايش يافت موج - مراسم روز جهاني پست با حضور وزير ارتباطات، معاونان وزير و مديران شرکت پست برگزار شد. در مراسم روز جهاني پست، از ۲۱ پروژه و سرويس پستي با اعتبار ۲ هزار و ۷۷۷ ميليارد ريال بهره برداري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود واعظي در مراسم "رونمايي از 9 سرويس جديد و افتتاح 12 پروژه توسعه زيرساخت هاي پستي و عمراني" با اشاره به اينکه پست 140 ساله شد، اظهار کرد: جزو 192 کشور عضو اتحاديه جهاني پست هستيم هر چه تحول در دنيا به جود آمد، هيچ تفاوتي نکرد و پست همچنان بر قدرت خود باقي مانده است ولي به دليل قدمت مردمي بودنش بلافاصله خود را با شرايط تطبيق مي دهد و از نوآوري ها استفاده مي کند تا مجددا قدرت بالندگي خود را داشته باشد.
وي عنوان کرد: وقتي که ايميل و پيامک آمد همگان مي گفتند پست به چه دردي مي خورد اما در کشورهاي پيشرفته فعاليت هاي پستي افزايش يافته است و در خيلي از کشورها تنه به تنه بيمه ها و بانک ها مي زند.
واعظي با بيان اينکه آمار پستي دنيا نشان مي دهد، 660 هزار دفتر و 5.5 ميليون کارمند در مراکز پست دنيا مشغول به کار هستند، خاطر نشان کرد: علاوه بر اين، 350 ميليارد مرسوله در سال و 6 ميليارد امانات نيز توسط اين شبکه رد و بدل مي شود. حجم پولي در تجارت الکترونيکي در اين بخش نيز 1.5 تريليون دلار است که 70 درصد آن به تجارت فرامرزي اختصاص دارد.
وي افزود: حال اگر حساب کنيم يک درصد جمعيت دنيا را داريم سهم ايران مي تواند 15 ميليارد دلار باشد. همواره توصيه کرديم که نقش دولت ايجاد بستر و زيرساخت هاست؛ تا جاييکه مي توانيم کار تصدي گري را بايد بدهيم بخش خصوصي انجام دهد.
وزير ارتباطات گفت: سياست دولت فقط و فقط در بعد خصوصي توسط بخش خصوصي محقق مي شود. چه شخص رئيس جمهوري و چه وزرا در اين ترديدي نداريم که اگر مراوده خوبي با بخش خصوصي داشته باشيم و آنها نيز نگاهي دراز مدت داشته باشند، همه و حتي مردم سود مي برند.
وي عنوان کرد: سياست جدي ما اين است با بخش خصوصي به طور جدي کار کنيم و علاقه مند هستم به همه مديران وزارتخانه بگويم، بخش خصووصي رقيب ما نيست بلکه همکار و شريک ماست.
وزير ICT با اشاره به پيام دبير کل اتحاديه جهاني پست گفت: ايشان گفت دنيا در حال تغيير است و پست هم بايد تغيير کند. ابتدا مي خواستم در ارتباط با "پست هوشمند و خدمت به مردم" صحبت کنم اما بحث را عوض کردم زيرا فضاي جلسه متفاوت است.
وي عنوان کرد: بايد براي شرايط جديد آماده شويم و پست بايد خود را براي کارهاي بزرگتر آماده کند. اعتقاد دارم که حقوق پستي ها نبايد کمتر از ديگر بخش هاي وزارتخانه باشد و اين نيز به اثبات رسيده است.
وزير ارتباطات با بيان اينکه امروز ديگر پست ما زيانده نيست، تصريح کرد: 370 ميليارد تومان زيان انباشته داشت اما سال گذشته علاوه بر اينکه 30 درصد بر حقوق همکاران پستي افزوديم اما کمي هم سود داديم. امسال هم از نظر مرسولات و خدمات جديد در مسير رشد هستيم درآمد افزايش مي يابد.
وي با بيان اينکه روش هاي مديريتي را بايد نوسازي کنيم، ابراز کرد: ساختار چابک، افزايش کارايي، ارتقاي شاخص ها و ارائه سرويس هاي جديد از جمله اقداماتي است که بايد انجام شود.
بر اساس اين گزارش، در مراسم روز جهاني پست از 9 سرويس جديد پستي رونمايي شد و 12 پروژه توسعه شامل 6 پروژه عمراني در 6 پروژه توسعه زيرساخت هاي پستي افتتاح شد. اعتبار مجموع پروژه‌هاي افتتاح شده امروز 2 هزار و 777 ميليارد ريال اعلام شده است.
9 پروژه جديد پستي عبارتند از: تجارت الکترونيک بدون مرز، پست مستقيم الکترونيکي، پست ترکيبي، خدمات ويژه شهروندي (تماس با 193)، رونمايي از تمبر فاخر طلا و نقره حافظ، پست لجستيک، پست پخش، پست رسانه و سامانه خريد و فروش اينترنتي من و پست.
همچنين در بخش توسعه زيرساختهاي پستي نيز از پروژه ديتاسنتر پستي، سامانه تاييد مختصات جغرافيايي، 2 هزار صندوق پستي هوشمند و هاب پستي شمال‌غرب، مرکز مبادله پستي بين‌الملل در فرودگاه امام و تجهيزات بخش نامه‌رساني بهره‌برداري شد.
در بخش پرروژه‌هاي عمراني نيز تجهيز و احداث اداره تجزيه و مبادلات کردستان، احداث اداره پست لرستان، احداث اداره پست دورود و گيلاوند و افتتاح 2 دفتر نمونه پستي با تجهيزات و امکانات مدرن از جمله اين پروژه‌ها بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن