تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806823887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد سردار همداني طراح بسيج مردم سوريه بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۳ب.ظ)
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور: شهيد سردار همداني طراح بسيج مردم سوريه بود موج-رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور گفت: سردار همداني طراح بسيج مردم سوريه بود و معادله و موازنه قدرت را در سوريه به هم زد به طوري که امروز آمريکا و اسرائيل با يک نيروي مردمي عظيم مواجه است که قابل کنترل نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدرضا نقدي در همايش کنگره شهدا و دانش‎آموزان و معلمان استان چهارمحال و بختياري که در پنجمين روز کنگره سرداران و 2436شهيد استان برگزار شد، با گراميداشت ياد و خاطره 36 هزار دانش‏ آموز و پنج هزار معلم و دو هزار و 436 شهيد اين استان، گفت: معلمان شهيد درس حقيقت هستي را نه با گچ روي تخته، بلکه با خون خود بر روي ريگ‎هاي داغ جنوب و صخره‎هاي سرد غرب کشور به ما آموختند.
وي جايگاه شهيد را والاتر و برتر از همه جايگاه‎ها دانست و با بيان اين که شهيد حقيقت هستي را آن‌طور که هست درک مي کند، تصريح کرد: مقام شهادت بالاترين مقامي است که انسان به آن مي‎رسد.
وي با اشاره به الگوگيري مردم لبنان، فلسطين، عراق، سوريه و يمن از رزمندگان ايران اسلامي و استقامت شجاعانه و با عزت آنان در مقابل آمريکا و آل‎سعود و داعش و رژيم صهيونيستي، افزود: برخي مي‎خواهند به ما القاء کنند که رزق و روزي ما دست آمريکاست، در حالي که اين خلاف راه و سخن شهداست.
نقدي گفت: وقتي همه قدرت‎ها در دوران دفاع مقدس مقابل ملت ايران ايستادند و به صدام کمک کردند ما کوتاه نيامديم و شهدا ايستادند تا امروز اسلام سربلند باشد، در حالي که شرايط آن روز سخت بود و اين پيروزي و عزت امروز ما مديون تفکر شهداست.
به گفته وي، اين يک تفکر باطل است که اگر در مقابل آمريکا کوتاه بياييم رزق و روزي ما بيشتر مي‎شود و مشکلات کشور ما مرتفع خواهد شد.
رئيس سازمان بسيج در ادامه ضمن تسليت شهيد همداني، اظهارکرد: اين سردار رشيد اسلام طراح بسيج مردم سوريه بود و معادله و موازنه قدرت را در سوريه به هم زد به طوري که امروز آمريکا و اسرائيل با يک نيروي مردمي عظيم مواجه است که قابل کنترل نيست و هرگز آن‌ها به خواسته‎هاي خود در سوريه نخواهند رسيد و اين راه، راه شهداست.
وي خاطرنشان کرد: آمريکا با 700هزار ميليون دلار بودجه نظامي نتوانست سوريه و يمن را به زانو درآورد و اين به واسطه منطق شهداست و فقط اين منطق است که مي‎تواند جلوي چنين تشکيلاتي قدرت‌مندي را بگيرد.
نقدي تإکيد کرد: پاسخ ما به اوباما که مي‎گويد که مرگ بر آمريکا براي ملت ايران نان و آب نخواهد شد، اين است که ما اين شعار را از امام و شهدايمان به ارث برده‎ايم و تا نابودي آمريکا از اين راه دست نخواهيم شست.
رئيس سازمان بسيج ادامه داد: وعده‎هاي امام راحل در مرگ بر شاه و مرگ بر شوري به تحقق پيوست و ان شاءالله در آينده نزديک اثري از آمريکا و اسرائيل نيز نخواهد ماند.
وي به مشکلات اقتصادي امروز کشور اشاره و تصريح کرد: ديروز هم شهدا اين مشکلات را داشتند؛ ولي درمقابل آمريکا کوتاه نيامدند و ايستادگي و مقاومت کردند؛ چراکه مشکلات اقتصادي با همت و صبر و استقامت حل خواهد شد.
نقدي اظهارکرد: امروز با شهدا تجديد ميثاق مي‎کنيم که ما تا آخرين قطره خونمان راه شما را ادامه خواهيم داد. در راه ولايت و بر سر پيمانمان با ولايت تا آخر ايستاده‎ايم و معتقديم با مقاومت دراين راه است که پيروزي از آن اسلام و انقلاب ماست.
وي افزود: اگر شهيد احمد متوسليان بر سر گنبد مسجد خرمشهر پرچم ايران را برافراشت و شهيد همداني همان پرچم را بر سر گنبد حرم حضرت رقيه(س) برافراشت ما نيز پرچم اسلام را در قدم‌گاه رسول الله و در گنبد مسجد الاقصي برافراشته خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن