تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت و گوي 20 تلفني دقيقه اي لاريجاني با گوشي جلالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۴ق.ظ)
حاشيه اي از جلسه امروز مجلس؛ گفت و گوي 20 تلفني دقيقه اي لاريجاني با گوشي جلالي موج - علي لاريجاني براي دقايقي از صحن علني مجلس خارج شد و پس از بازگشت به جايگاه هيات رئيسه، براي دقايقي با تلفن همراه کاظم جلالي صحبت کرد.
به‌گزارش خبرگزاري موج، جلسه علني صبح امروز مجلس شوراي اسلامي که به بررسي کليات طرح اقدام مناسب و متقابل دولت جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام اختصاص داشت با حاشيه‌ها و نکات جالب توجهي همراه بود.
از ابتداي جلسه امروز اکثر اعضاي فراکسيون اصولگرايان مجلس نسبت به روند بررسي طرح مذکور در صحن علني مجلس اعتراض داشتند. اين اعتراض هم با اخطار و تذکرهاي مختلف مطرح شد و هم با تجمع اعضاي فراکسيون اصولگرايان مقابل تريبون مجلس خود را نشان داد.
رئيس مجلس نيز اکثر ساعات صحن علني امروز را صرف پاسخ دادن به تذکرات و اخطارهاي نمايندگان کرد چرا که نمايندگان نسبت به روند تهيه اين طرح و روند بررسي آن و همچنين مدت زمان کوتاه رسيدگي به اين طرح در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي اعتراض داشتند.
همچنين در جلسه علني امروز مجلس علي لاريجاني دقايقي صحن را ترک و رياست جلسه را به محمدرضا باهنر واگذار کرد، اما پس از لحظاتي لاريجاني مجددا به صحن علني بازگشت و در زمان ورود وي به صحن مجلس برخي از اعضاي شاخص فراکسيون اصولگرايان مانند زاکاني، نادران، توکلي و برخي از اعضاي شاخص فراکسيون رهروان ولايت مانند کاظم جلالي، جواد جهانگيرزاده حضور داشتند. به نظر مي‌رسد که اين افراد در خارج از صحن علني مجلس جلسه‌اي مشترک را با لاريجاني برگزار کرده بودند تا در مورد طرح برجام به جمع‌بندي برسند.
پس از اينکه لاريجاني در جايگاه رياست قرار گرفت کاظم جلالي با تلفن همراه خود تماسي برقرار کرد و گوشي را به رئيس مجلس داد و لاريجاني نيز دقايقي با تلفن همراه صحبت کرد و سپس موبايل را به کاظم جلالي پس داد.
همچنين حضور جمعي از نمايندگان مجلس در جايگاه هيات رئيسه و رايزني اعضاي شاخص دو فراکسيون با ديگر نمايندگان مجلس از حاشيه‌هاي ديگر جلسه علني امروز مجلس بود.
الياس نادران نماينده مردم تهران براي دقايقي در جايگاه هيات رئيسه حضور يافت و مشغول صحبت با علي لاريجاني شد. پس از آن جلسه‌اي با حضور نادران و کاظم جلالي و برخي از اعضاي فراکسيون رهروان در جايگاه هيات رئيسه برگزار شد و صحبت‌هايي بين اين افراد رد و بدل شد.
در پايان جلسه علني امروز مجلس کليات طرح برجام به تصويب رسيد و بررسي جزئيات آن به روز سه‌شنبه موکول شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن