تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربیعی: نسل آینده در انتظار اجرای سند رشد و تکامل کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ربیعی: نسل آینده در انتظار اجرای سند رشد و تکامل کودکان
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت و سازمان بهزیستی با همکاری هم سند همکاری بین بخشی رشد و تکامل کودکان را تدوین کرده و در حال حاضر منتظر اجرایی شدن آن هستیم.

ربیعی: نسل آینده در انتظار اجرای سند رشد و تکامل کودکان
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در همایش ملی رشد و تکامل همه جانبه کودکان اظهار کرد: دوران کودکی برهه حساسی از زندگی افراد جامعه است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرده و در راستای رشد سالم و خلاق کودکان گام برداریم.


وی در ادامه افزود: ما در مدارس به جای آرامش بخشی به کودکان آنها را با انواع استرس مواجه می‌سازیم و کودکان را  از شهروند خلاق به شهروند تست زن تبدیل می‌کنیم.


وزیر  تعاون کار و رفاه اجتماعی  در رابطه با  سند همکاری بین بخشی برای رشد  و تکامل کودکان بیان کرد:  ما سند ملی همکاری بین بخشی برای رشد و تکامل کودکان را با بهزیستی و وزارت کار و وزارت بهداشت تدوین کرده‌ایم که در مراحل پایانی برای اجرا به سر می‌برد.


وی با اشاره به تغییر عنوان شورای کار کودک به شورای حمایت اجتماعی از کودکان تصریح کرد: ما با استفاده از رسانه‌های پر قدرت می‌توانیم در خصوص رشد و تکامل کودک برنامه ریزی کنیم تا افرادی با مسئولیت پذیری بیشتر برای نسل آینده تربیت کنیم.


ربیعی افزود: اگر ما در راستای برنامه ریزی برای تربیت و بهبود رفتار کودکان کم کاری کنیم کودکان با مشاهده شبکه‌های ماهواره‌ای با مسائلی آشنا و روبرو می‌شوند که مناسب سن آنها نبوده و در آینده تاثیرات مخربی برای جامعه خواهد داشت.


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در مقابل بزرگ شدن و رشد کودکان به عنوان دولت مسئولیم تا با حمایت‌های همه جانبه و برنامه ریزی دقیق و مدون از بروز اختلالات رفتاری، تربیتی و مهم‌تر از همه سلامت جسمی و روحی کودکان جلوگیری کنیم.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ربیعی:واگذاری مسکن به بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میلاد جدید در غرب تهران افتتاح می شود
ربیعی:80 درصد افرادی که یارانه‌شان قطع شده اعتراضی ندارند
آیا بحران بیکاری در کشور جدی است؟
ربیعی:تصویب 5 هزار میلیارد تومان در شورای پول و اعتبار در بخش مسکن
سند سالمندی شرایط سالمندان جامعه را تغییر خواهد داد؟
ورود مهاجران به کشور قاعده مند می شود
ارسال قانون جامع حمایت از معلولان به مجلس
سعادت کشور با سیاست رفاهی منسجم
عملیاتی شدن راهبردهای بخش تعاون در برنامه ششم توسعه





۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن