تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف رويه‌هاي نادرست مديريتي در تأمين اجتماعي/لزوم تداوم روند رو به ارتقاي خدمات درماني تأمين اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۹ق.ظ)
توقف رويه‌هاي نادرست مديريتي در تأمين اجتماعي/لزوم تداوم روند رو به ارتقاي خدمات درماني تأمين اجتماعي موج - وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از توقف رويه‌هاي نادرست مديريتي گذشته خبر داد و اظهار داشت: در ابتدا به من گفتند که براي وزير حق استخدام 500 نفر داده‌اند که من اين کار را لغو کردم و امروز در تأمين اجتماعي استخدام نيروها فقط از طريق آزموني است که وزارت علوم برگزار مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، علي ربيعي در مراسم جشن روز خانواده و تکريم بازنشستگان و تقدير از بازنشستگان، همسران بازمانده و ازکارافتادگان نمونه تأمين اجتماعي اظهار داشت: در ابتداي کار اين دولت سازمان تأمين اجتماعي شرايط بدي داشت و ما در 2 سال گذشته تلاش کرديم که اين سازمان را از حاشيه‌ها خارج کنيم و به مسير اصلي خدمت‌رساني بازگردانيم.
وي افزود: در ابتداي اين دولت و زماني که هنوز از مجلس راي اعتماد نگرفته بودم متوجه شدم که زميني به ارزش حدود 1300 ميليارد تومان را به قيمت بدي مي‌خواهند بفروشند که جلوي آن را گرفتم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: اين دولت به نيمه راه رسيده است و بايد از زمان باقي مانده براي خدمت به بازنشستگان نهايت استفاده را داشته باشيم؛ چرا که کارهاي زيادي هست که بايد براي بازنشستگان عزيز انجام دهيم و هنوز انجام نداده‌ايم.
ربيعي ادامه داد: يکسري شرکت‌هاي سازمان تأمين اجتماعي را نيز قرار بود به شخصي بدهند که در حال محاکمه است. اين شرکت‌هاي را 13 هزار ميليارد تومان قيمت‌گذاري کرده بودند و به اين شخص 16 هزار ميليارد تومان از سازمان تأمين اجتماعي چک داده بودند. وي از بانکي در سنگاپور نامه داشت که در حسابي در آنجا پول دارد در حالي که بعد از گذشت مدتي مشخص شد که پولي در کار نيست.
وي با بيان اين که براي رفع اين مشکلات و بازگرداندن آرامش به سازمان تأمين اجتماعي مديري از درون اين مجموعه به عنوان مديرعامل سازمان انتخاب شده است، گفت: در مرحله اول از داخل سازمان يک نفر را براي مديريت انتخاب کرديم و خوشحالم که در 2 سال گذشته به خوبي توانسته‌ايم همکاري خوبي داشته باشيم و امروز با اطمينان مي‌توانيم بگوييم که سازمان تأمين اجتماعي در سطوح اول و دوم مديريتي شرايط مناسبي دارد و شرايط سالمي را تجربه مي‌کند.
ربيعي از توقف رويه‌هاي نادرست مديريتي گذشته خبر داد و اظهار داشت: در ابتدا به من گفتند که براي وزير حق استخدام 500 نفر داده‌اند که من اين کار را لغو کردم و امروز در تأمين اجتماعي استخدام نيروها فقط از طريق آزموني که وزارت علوم برگزار مي‌کند انجام مي‌شود و من در اين 2 سال حتي يک نفر را براي استخدام معرفي نکرده‌ام.
وي با بيان اين که امروز اگر انتقادي از مديري در سازمان تأمين اجتماعي مطرح شود در حوزه عملکرد و فعاليت آن مدير است، گفت: ممکن است که در مواقعي انتقاداتي از مديران بخش‌هاي مختلف سازمان مطرح شود که اين انتقادات در حوزه کاري است و از نظر سلامت اين سازمان وضعيت خوبي دارد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در ادامه توسعه خدمات درماني تأمين اجتماعي را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در ابتداي کار در ربيعي ادامه داد: بيمارستان ميلاد را به 4 بيمارستان رسانده‌ايم و علاوه بر ميلاد تهران در شهرهاي کرمان، بيرجند و ايلام نيز بيمارستان‌هاي ميلاد ساخته شده‌اند و علاوه بر اين در شهرهاي مرزي نيز خدمات درماني را توسعه مي‌دهيم.
وي با تأکيد بر لزوم تداوم روند رو به ارتقاي خدمات درماني تأمين اجتماعي اظهار داشت: مي‌دانيم که هنوز در مراکز درماني تا رسيدن به شرايط مطلوب فاصله داريم و کارهاي زيادي هست که بايد انجام شود و بايد کرامت بازنشستگان را در مراکز درماني بيش از وضعيت فعلي حفظ کنيم.
ربيعي به تشريح روند افزايش حقوق بازنشستگان در دولت تدبير و اميد پرداخت و گفت: در 3 سال گذشته طي دو سال متوالي هر سال 25 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شده است و در سال جاري نيز 15 درصد افزايش حقوق داشته‌ايم و اميدواريم با بهبود وضعيت منابع سازمان تأمين اجتماعي، امکان ارتقاي خدمات به بيمه‌شدگان و بازنشستگان فراهم شود.
وي با تأکيد بر اين که علاوه بر پرداخت حقوق به بازنشستگان بايد خدمات ديگري نيز به اين عزيزان ارائه دهيم، اظهار داشت: در همين راستا برنامه‌هاي ايرانگردي را تدارک ديده‌ايم و تا کنون تعداد زيادي از بازنشستگان عزيز به مشهد مقدس مشرف شده‌اند و در آينده نيز افراد بيشتري اعزام مي‌شوند.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از برنامه‌ريزي براي مسکن بازنشستگان خبر داد و گفت: با وزارت مسکن در حال همکاري هستيم و بنا است که زمين مورد نياز توسط وزارت مسکن تأمين شود و براي دريافت وام ارزان قيمت نيز در حال پيگيري هستيم که منابعي را از محل هدفمندي يارانه‌ها اختصاص دهيم.
ربيعي از برنامه‌ريزي براي همسان‌سازي حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: در رابطه با همسان‌سازي حقوق بازنشستگان در برنامه ششم توسعه پيش‌بيني‌هاي لازم انجام خواهد شد. در گذشته اين طرح را به صورت تبليغاتي اعلام کرده بودند و تمهيدات قانوني لازم را در اين رابطه در نظر نگرفته بودند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن