تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در خصوص برجام نظر یکپارچه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لاریجانی در پاسخ به اخطار رسایی: دولت در خصوص برجام نظر یکپارچه دارد نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با تأکید بر اینکه کلیه موافقتنامه‌ها باید به صورت لایحه به مجلس ارائه شود گفت:‌ تمام لوایح در ابتدا باید در هیأت دولت تصویب شده و بعد به مجلس ارسال شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر ساعت 09:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پارلمانی پانا، حمید رسایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی تغییر دستور بررسی طرح کمیسیون امنیت ملی در خصوص برجام با استناد به اصل 77 و 125 قانون اساسی اخطار داد و گفت:‌ کلیه عهدنامه ها و موافقت نامه ها باید به صورت لایحه تقدیم مجلس شود. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: البته تمام لوایح در ابتدا باید در هیأت دولت تصویب شده و بعد به مجلس ارسال شود اما در حال حاضر نه تنها برجام به صورت لایحه به مجلس ارائه نشد بلکه طرحی را به صورت ضمیمه می خواهیم به تصویب برسانیم که از اساس اشتباه و نادرست است. وی تأکید کرد: متأسفانه حتی برخی از وزرا در هیأت دولت و در کمیسیون های مجلس حاضر به دفاع از برجام نشدند؛ بنابراین آیا دولت باید برای مجلس ریل گذاری کند یا مجلس باید برای دولت ریل گذاری کند. رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار رسایی گفت که این اخطار وارد نیست و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور طی نامه ای به هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد که دولت در خصوص برجام نظر یکپارچه دارد و صحبت های رسایی در خصوص اینکه برخی از وزرا حاضر به دفاع از برجام نشدند درست نیست. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن