تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 30 درصدي توليد سيب‌زميني در چالدران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۵:۳۳ق.ظ)
افزايش 30 درصدي توليد سيب‌زميني در چالدران موج - مدير جهاد کشاورزي چالدران از افزايش 30 درصدي توليد سيب‌زميني در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رمضان اکبري‌آذر با اشاره به پيش‌بيني ميزان توليد سيب‌زميني در اين شهرستان، اظهار کرد: پيش‌بيني مي‌شود امسال شاهد توليد 28 هزار تن سيب‌زميني در چالدران باشيم.
وي با بيان اينکه برداشت سيب‌زميني از اراضي اين شهرستان آغاز شده است، تصريح کرد: امسال در 700 هکتار از اراضي شهرستان چالدران سيب‌زميني کشت شده بود که برداشت آن از ابتداي مهر ماه آغاز شده و تا اواخر اين ماه به طول خواهد انجاميد.
مدير جهاد کشاورزي چالدران با اشاره به ارزش غذايي سيب‌زميني، اعلام کرد: با تلاش‌هايي که مي‌شود بنا داريم سيب‌زميني توليدي چالدران که از مرغوبيت قابل توجهي نيز برخوردار است را در بازارهاي مختلف بيش از اين معرفي کنيم.
اين مسوول چالدران را يکي از قطب‌هاي توليد سيب‌زميني در کشور عنوان کرد و اضافه کرد: در راستاي توليد سيب‌زميني با کيفيت، بذور سيب‌زميني در بين کشاورزان اين شهرستان توزيع شده بود.
اکبري‌آذر با اشاره به افزايش توليد سيب‌زميني در اين شهرستان، خاطرنشان کرد: کيفيت سيب‌زميني توليدي شهرستان نسبت به سال گذشته بهبود يافته است اما نامناسب بودن قيمت اين محصول با ارزش در اين شهرستان نگراني هائي را براي سيب زميني کاران منطقه ايجاد کرده است.
وي با اشاره به ارقام سيب‌زميني کشت شده در اين شهرستان اعلام کرد: آدويا، آغريا، دزيره، بروع، مارفونا و ساتينا از جمله ارقام سيب‌زميني توليدي در شهرستان چالدران هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن