تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821222701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف وحشتناک مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس! + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی در مسیر رشت به کپورچال دچار سانحه رانندگی شد.

تصادف وحشتناک مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس! + تصاویر
متاسفانه ماشینم چپ شد و فقط خدا را شکر می کنم که زنده مانده اممهرداد میناوند قصد داشت به کپورچال برود و سر مزار هادی نوروزی حاضر شود اما لندکروز مهرداد میناوند در نوشهر چپ شد. تصاویر منتشر شده از خودروی این بازیکن نشان می دهد با خوش شانسی از چنین تصادی جان سالم به در برده است. میناوند در این باره توضیح می دهد: «متاسفانه ماشینم چپ شد و فقط خدا را شکر می کنم که زنده مانده ام.»مهرداد میناوند در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است، می گوید: «من برای حضور در یک مراسم خیریه به رشت رفته بودم. پس از مراسم هم گفتم راهی روستای هادی نوروزی شوم تا بتوانم سر خاکش بروم. فکر می کنم اگر الان زنده ام فقط به خاطر دعای همان بچه هایی است که در رشت برایشان کار خیریه کردم.»مهرداد میناوند درباره شکل تصادفش توضیح می دهد: «متاسفانه جاده مشکل داشت. نه ایمنی وجود داشت و نه جاده سازی درستی. اصلا علامتی نبود که نشان دهد جاده باریک می شود. گوشه جاده هم کلی میل گرد و سنگ ریخته بودند. یک چراغ چشمک زن هم گذاشته بودند که از چراغ قوه ضعیف تر بود. یعنی هیچ نوری نداشت که من آن را درست ببینم. یک لحظه کنترل ماشین از دست رفت و چپ کردم.»او درباره کمک های مردمی می گوید: «باز دم مردم گرم که به من کمک کردند چون خبری از آمبولانس نبود. نیروی انتظامی هم 40 دقیقه بعد از آن تازه رسید. خدا را شکر می کنم که الان زنده ام.»به نظر می رسد باز شدن کیسه های هوا به یاری سرنشین های این خودرو شتافته است. میناوند را در عکس اول با چهره ای شوکه مشاهده می کنید:
تصادف وحشتناک مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس! + تصاویر
تصادف وحشتناک مهرداد میناوند
 تصادف وحشتناک مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس! + تصاویر
تصادف شدید مهرداد میناوند
تصادف وحشتناک مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس! + تصاویر
تصادف مهرداد میناوندجام نیوزاخبار مرتبط :چهره کاملا متفاوت مهرداد میناوند / عکسافشاگری مهرداد میناوند درباره غیبتش در برنامه ماه عسل !سورپرایز احسان علیخانی برای مهرداد میناوند و سایر رفقا!


یکشنبه 19 مهر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن