تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812920182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف تجهيزات امريكايي در پالايشگاه «بيجي» عراق


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كشف تجهيزات امريكايي در پالايشگاه «بيجي» عراق
نيروهاي ارتش و بسيج مردمي عراق در ادامه روند پاكسازي مناطق شمالي شهرستان «بيجي»، مقاديري تجهيزات امريكايي در مناطق تحت سيطره تروريست‌ها كشف كردند.
نيروهاي «گردان طلايي» ارتش و نيروهاي بسيج مردمي «الحشد الشعبي» در ادامه پيشروي و پاكسازي مناطق شمال شهرستان «بيجي» موفق به پاكسازي بخش هايي از مناطق غربي و شمالي پالايشگاه «بيجي» شدند. همزمان با پاكسازي منطقه به منطقه پالايشگاه بيجي و فرار تروريست‌هاي داعش، نيروهاي عراقي مقدار زيادي تجهيزات و مهمات نظامي را كه توسط جنگنده‌ها و بالگرد‌هاي ائتلاف امريكايي غربي- عربي براي تروريست‌هاي داعش ارسال شده بود را كشف و ضبط كردند. پيشتر نيز نيروهاي عراقي تصاويري منتشر كردند كه در آن هواپيماهاي امريكايي به سوي تروريست‌هاي داعش سلاح پرتاب مي‌كردند. بر اساس اين گزارش، دولت امريكا بيش از يك سال است كه هدف خود از تشكيل ائتلاف غربي- عربي را هدف قرار دادن مواضع داعش معرفي مي‌كند اما نيروهاي بسيج مردمي و ارتش عراق در ماه‌هاي گذشته از ارسال كمك‌هاي نظامي اين ائتلاف به عناصر تروريستي داعش خبر داده‌اند. يك مقام سياسي آگاه در عراق اظهار دشت: «امريكا به هر طريقي به دنبال اعمال فشار بر حيدر العبادي، نخست وزير عراق است تا وي را از مطالبه براي حمله هوايي روسيه به مواضع داعش در داخل خاك عراق بازدارد.»  اين منبع افزود: «بهانه امريكا در اعمال فشارهاي بي‌وقفه بر دولت بغداد اين است كه حملات روسيه به دلايل فني مداخله در كار ائتلاف بين‌المللي محسوب مي‌شود.» از سوي ديگر، جان كربي، سخنگوي وزارت خارجه امريكا در كنفرانس مطبوعاتي گفت: «عراق كشوري داراي حاكميت است و حق و مسئوليت همكاري با كشورهاي همجوار و غيرهمجوار را دارد.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن