تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798408450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلی برای تصویب برجام در مجلس وجود ندارد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مشکلی برای تصویب برجام در مجلس وجود ندارد
کد خبر: ۵۳۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ - 10 October 2015


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اتفاقات خوبی که در فضای پس از توافق هسته‌ای رخ داده٬ گفت: تیم‌های اقتصادی از سوی کشورهای بزرگی به ایران اسلامی سفر کرده‌اند تا بازار ایران را از دست ندهند، اما با کمال تاسف بازی‌های سیاسی سعی دارند این فرصت را از بین ببرند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایلنا؛ حجت الاسلام روح‌الله بیگی توافق ناشی از مذاکرات هسته‌ای بسیار مهم دانست و گفت: مدت‌هاست که آقایان از تورم گلایه می‌کنند و دولت را به ناکارآمدی متهم می‌کنند و بد‌ترین شرایط را تورم با رکود می‌دانند. اما اکنون که فرصت برای حل همه این مشکلات پیش آمده است، سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه تاکنون مسئولان عالی‌رتبه از کشورهای اروپایی و آسیایی و حتی آمریکایی به کشورمان سفر کرده‌اند٬ گفت: آنها پی برده‌اند که فرصتی برای رونق اقتصادی کشورشان به وجود آمده است؛ در حالیکه عده‌ای در کشور ما سعی دارند این فرصت را از بین ببرند.

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری حرف آخر را می‌زنند٬ خطاب به مخالفان برجام گفت: تا به امروز کی شنیده‌اید ایشان بگویند برجام را رد کنید یا با این مصوبه جهانی مخالفت کنید؟

وی با اشاره به بیانات اخیر ایشان در خصوص آمریکا گفت: مقام معظم رهبری با کسی تعارف ندارند. اگر احساس کنند اشکالی در کار وجود دارد، بی‌شک به سرعت موضع گیری خواهند کرد؛ همانگونه که بار‌ها اظهاراتی را خلاف نظر مسولان عالی‌رتبه کشورمان مطرح کرده‌اند و حتی به تازگی در خصوص رابطه با آمریکا نیز به صراحت اعلام موضع کرده‌اند.

بیگی با تاکید بر اینکه اگر از‌‌ همان روزی که برجام ارایه شد از‌‌ همان روز نیز اجرا می‌شد تا کنون منافع زیادی کسب کرده بودیم٬ گفت: آنهایی که سعی دارند برجام را به تاخیر بنیندازند آیا بررسی کرده‌اند که چه وضعیتی داریم؟ آیا می‌دانند که بسیاری از کالا‌ها را با چند دست واسطه می‌خریم و همین امر باعث می‌شود قیمت بسیاری از کالا‌ها درکشورمان چند برابر باشد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان واقعی مردم هرگز به زیان کشور کاری انجام نمی‌دهند٬ گفت: وقتی به آمارهای بیکاری نگاه می‌کنیم و به عینه می‌بینیم که بیش از ۶۰ درصد مراجعه‌کنندگان به دفا‌تر نمایندگان را بیکاران تشکیل می‌دهند، پی به عمق فاجعه می‌بریم که اگر این شرایط اصلاح نشود هیچ‌کس نمی‌تواند مانع رشد بیکاری شود.

وی با یادآوری اینکه برجام باید در شورای‌عالی امنیت ملی بررسی شود که ریاست آن با فرمانده کل قواست٬ گفت: مصوبات این شورا باید به تایید رهبر معظم انقلاب برسد و آنچه شنیده می‌شود این است که شورا با این مصوبه موافق است. چرا آنهایی که دم از ولایتمداری می‌زنند، پشت سر ولایت فقیه حرکت نمی‌کنند؟

نماینده میاندوآب با تاکید بر اینکه زمان اجرای برجام در یک دوره ۲۰ ساله تعریف شده است٬ گفت: اکنون حق غنی‌سازی برای کشورمان به رسمیت شناخته شده و فرصت داریم تا در این دوره طولانی مدت، با رایزنی منطقی امتیازهای دیگری را نیز بگیریم به‌ویژه آنکه حساسیت‌های ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی را از بین ببریم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه برجام در صحن علنی به تصویب برسد٬ گفت: گمان نمی‌کنم برجام مشکلی در تصویب داشته باشد و نظر بیشتر نمایندگان نسبت به این مسئله مثبت است.

بیگی در پاسخ به اینکه چرا مقام معظم رهبری برجام را به مجلس محول کرده‌اند٬ گفت: با وجود آنکه رهبر معظم انقلاب مشاوران بسیار کارآمد و توانمندی دارند که همه موارد را به دقت بررسی می‌کنند و گزارش را به ایشان ارائه می‌دهند و ایشان پس از تجزیه و تحلیل تصمیم نهایی را می‌گیرند، اما همواره سعی دارند دموکراسی در کشور به نمایش گذاشته شود و مجلس را به عنوان نماد مردمسالاری مطرح می‌کنند٬ اما نکته مهم این است که ما باید پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنیم و بدانیم ایشان تاکنون در خصوص برجام هیچ موضع‌گیری منفی نداشته‌اند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن