تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد گردشگري ايران سه برابر متوسط دنيا بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۷ب.ظ)
در دو سال گذشته؛ رشد گردشگري ايران سه برابر متوسط دنيا بوده است موج - معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور گفت: رشد گردشگري ايران در دو سال گذشته 12 درصد و سه برابر متوسط دنيا بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سلطاني فر افزود: در دو سال گذشته ميانگين رشد گردشگري در دنيا چهار و شش دهم درصد و در آسيا پنج درصد بوده است و اين ميزان در ايران اسلامي به 12 درصد رسيد.
وي تاکيد کرد: گردشگري گنچ پنهان کشور است و وجود آثار تاريخي، صنايع دستي و فرهنگ‌هاي بومي و محلي متنوع در جاي جاي ايران اسلامي، نشان دهنده ظرفيت گردشگري کشور است.
سلطاني فر با تاکيد بر اينکه صنعت گردشگري موتور محرکه توسعه استان‌هاي کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه در کشور تنها از طريق توسعه صنايع امکان‌پذير نيست و بايد از جاذبه‌هاي گردشگري به عنوان موتور محرکه توسعه نيز استفاده کرد.
وي با اشاره به موقعيت استان سمنان، اظهار داشت: اين استان با توجه به داشتن کوير، شب‌هاي کويري و... بايد به مقصد گردشگري تبديل شود.
سلطاني فر به نزديکي سمنان به مرکز کشور اشاره و اضافه کرد: با توجه به جاذبه‌هاي منحضر به فرد در استان سمنان با داشتن اقليم‌هاي متفاوت، هويت تاريخي و تمدن غني، اين استان مي‌تواند مقصد گردشگري جمعيت مرکز کشور باشد.
وي افزود: فرصتي در استان سمنان فراهم شود تا اين استان مقصد گردشگري تعطيلات پايان هفته مردم مرکز کشور در تهران باشد.
مسعود سلطاني فر، معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، روز پنجشنبه با حضور در گرمسار استان سمنان، دومين همايش ملي اقوام و عشاير کشور، بازارچه دائمي صنايع دستي و يک باشگاه اسب سواري را افتتاح کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن