تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805443464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخوردار روستاها از طرح هادي با تخصيص سالانه 30 هزار ميليارد ريال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
برخوردار روستاها از طرح هادي با تخصيص سالانه 30 هزار ميليارد ريال موج-معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: با تخصيص سالانه 30 هزار ميليارد ريال تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار از طرح هادي برخوردار مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا شاملو، معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي در نشست بررسي وضعيت پروژه‌هاي عمراني شهرستان سراب، افزود: با اين اعتبارات در يک دوره 10 ساله مي‌توان در تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار يک فاز از طرح هادي را اجرا کرد.
وي اظهار کرد: اعتبارات مصوب استاني و ملي براي اجراي طرح هادي روستاهاي آذربايجان شرقي در سال جاري 120 ميليارد ريال است و از اين رقم تاکنون 10 درصد تخصيص يافته است.
شاملو، از تخصيص پنج ميليارد ريال براي اجراي طرح هادي در دو روستاي اولويت‌دار شهرستان سراب خبر داد و افزود: هم اکنون 9 طرح هادي در اين شهرستان در حال اجراست که از اين تعداد هفت طرح به اتمام رسيده و دو طرح ديگر نيز در حال اجرا است.
وي، با بيان اين که در تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار سراب مطالعه طرح هادي به پايان رسيده است، گفت: از 164 روستاي شهرستان 130 روستا بالاي 20 خانوار هستند که مطالعه طرح هادي در آن‌ها انجام شده است.
شاملو با اشاره به اين که تعدادي از روستاهاي شهرستان در سيلاب‌هاي فصلي به شدت در معرض آسيب قرار دارند، اظهار کرد: مسوولين استاني بايد نسبت به بررسي وضعيت و تعداد اين روستاها سريعا اقدام کرده و اعتبارات آن را از محل ماده 10 و 12 تأمين کنند.
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي نيز در اين نشست، با بيان اين که 74 درصد واحدهاي مسکوني در روستاهاي سراب داراي سند مالکيت هستند، گفت: تاکنون 15 هزار و 500 جلد سند مالکيت در سه شهر دوزدوزان، شربيان، مهربان و 89 روستاي ديگر صادر شده است.
قربانعلي محمدي با اشاره به اين که در 32 درصد از روستاهاي بالاي 20 خانوار سراب طرح هادي اجرا شده است، گفت: عمليات اجراي اين طرح تاکنون در 41 روستاي شهرستان به پايان رسيده است.
وي از بهسازي 50 درصد از واحدهاي مسکوني در روستاهاي منطقه خبر داد و اظهار کرد: از 17 هزار واحد مسکوني 9 هزار واحد با صرف اعتباري افزون بر 817 ميليارد ريال مقاوم‌سازي شده‌اند.
فرماندار سراب نيز با بيان اين که 60 درصد از جمعيت شهرستان در روستاها سکونت دارند، بر لزوم توجه بيشتر به عمران و آباداني روستاها تأکيد کرد.
داود گرشاسبي افزود: در تعدادي از روستاها با مشارکت مردم مراحل زيرسازي و جدول‌گذاري طرح هادي به همت دهياران به اتمام رسيده و نياز به تخصيص قير يارانه‌اي دارند.
در ادامه اين جلسه مصوب شد يک هزار تن قير يارانه‌اي در اختيار روستاهاي آماده بهسازي سراب قرار گيرد.
طرح هادي روستايي ضمن ساماندهي و اصلاح بافت موجود، ميزان و مکان گسترش آتي و نحوه استفاده از زمين براي عملکردهاي مختلف از قبيل مسکوني، توليدي، تجاري و کشاورزي و تأسيسات و تجهيزات و نيازمندي‌هاي عمومي روستايي را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرح‌هاي ساماندهي فضا و سکونتگاه‌هاي روستايي يا طرح‌هاي جامع ناحيه‌اي تعيين مي‌کند.
پايه چنين طرحي در کشور از سال 1362 توسط وزير مسکن و شهرسازي وقت به اجرا درآمد و در سال‌هاي بعد به خصوص از سال 1366 توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي با جديت پيگيري شد.
شهرستان سراب داراي دو بخش مرکزي و مهربان، 9 دهستان و 163 روستا است و داراي 132 هزار نفر جمعيت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن