تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به امثال شهيد سردار همداني مديونيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۷ق.ظ)
در پيام تسليت حزب نداي ايرانيان؛ به امثال شهيد سردار همداني مديونيم موج-دبير حزب نداي ايرانيان ضمن تسليت شهادت سردار حسين همداني تاکيد کرد: امروز در هنگامه ظهور و توحش داعشيان ضد دين ما به شهيد سردار همداني وگمنامان مثل او مديونيم.
به گزارش خبرگزاري موج،مجيد فراهاني دبيرکل حزب نداي ايرانيان ضمن تسليت شهادت سردار حسين همداني تاکيد کرد: امروز در هنگامه ظهور و توحش داعشيان ضد دين ما به شهيد سردار همداني و گمنامان مثل او مديونيم.
پيام دبيرکل حزب نداي ايرانيان به شرح زير است:
«فرمانده شجاع و مخلص دوران دفاع مقدس آسماني شد.
روزگاري که بعثي‌هاي خبيث به سرزمينمان حمله کردند، او وهزاران داوطلب گمنام سينه سپر کردند تا ناموس و شرف و هويت و دين و سرزمينمان از گزند حراميان محفوظ بماند و ما با آرامش و امنيتي که از رهگذر ايثار و جان فشاني رزمندگان دفاع مقدس همچون شهيد همداني برايمان فراهم شد به درس و دانشگاه وکار و زندگيمان رسيديم.
و امروز در هنگامه ظهور و توحش داعشيان ضد دين چقدر ما به او وگمنامان مثل او مديونيم.
وقتي شنيد حراميان داعشي وتکفيري بجان مردم بي پناه سوريه و کشورهاي منطقه افتاده‌اند و به خيال خام خود در مراحل بعد نقشه حمله سراسري به سرزمينمان را کشيده‌اند در دفاع پيشگيرانه از دين و ايران عزيز يک لحظه ترديد نکرد و امروز وقتي خبر شهادتش منتشر شد، اگرچه قلب ميليون‌ها ايراني و مسلمان داغدارش شد، ولي خود به ارزوي ديرينه‌اش رسيد و سرانجام به ياران شهيدش همت، باکري، چمران، خرازي، زين الدين و...پيوست.
به نمايندگي از حزب نداي ايرانيان شهادت اين فرزند راستين اسلام و ايران را به ملت عزيز تسليت و از درگاه خداوند متعال براي اين شهيد سرفراز علو درجات آرزومندم.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن