تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاراته‌کای بهارستانی در مسابقات جهانی خوش درخشید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
کاراته‌کای بهارستانی در مسابقات جهانی خوش درخشید
در جریان برگزاری مسابقات کاراته مردان جهان که با حضور 520 ورزشکار از 16کشور جهان برگزار شد، کاراته‌کای بهارستانی خوش درخشید.

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای بهارستانی در مسابقات جهانی خوش درخشید



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مجید ممی‌نژاد کاراته‌کای اهل شهرستان بهارستان موفق شد مقام نایب قهرمانی مسابقات هفتمین دوره کاراته قهرمانی مردان جهان در سبک شیتوریو شوکوکای یونیون را به دست آورد. در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، 520  کاراته‌کای در رده‌های مختلف سنی از 16 کشور جهان شامل ژاپن، انگلیس، اسلوونی، آلمان، هند، سریلانکا، فیلیپین، بنگلادش، جمهوری آذربایجان، عراق، مجارستان، ارمنستان، تاجیکستان، افغانستان و چهار تیم از ایران حضور داشتند. در پایان، جمهوری اسلامی ایران قهرمان این دوره از پیکارها و کاپ تکنیک به تیم‌های آذربایجان و ایتالیا و کاپ اخلاق به تیم هند اهدا شد. یکی از قهرمانان کاراته جمهوری اسلامی ایران که توانست با اقتدار حریفان سرسخت خود را شکست دهد و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با واگذار کردن امتیاز به حریف خود عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد، مجید ممی‌نژاد بود. ممی‌نژاد قهرمان کاراته کشور از خطه شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از غرب استان تهران ضمن مهم خواندن این دور از مسابقات جهان اظهار کرد: ما در این دوره از مسابقات با حریفان مطرح جهانی مواجه بودیم اما همت و غیرت اعضای تیم با توکل به خداوند منان منجر شد که نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این دور از مسابقات، کاراته‌کایان ما از آمادگی خوبی برخوردار بودند و توانستند حاصل تلاش خود را در عرصه اجرا با شکست حریفان سرسخت خود را مغلوب کند. ممی‌نژاد اضافه کرد: نخستین مبارزه بنده با کاراته‌کای بسیار حرفه‌ای از کشور ژاپن و نیز کشورهای ایتالیا و آلمان بود که همگی آنها را شکست دادم و زمانی وارد مرحله نیمه‌نهایی شدم که به دلیل حجم فشرده مسابقات این دور را به حریف خود 4 بر 3 واگذار کردم. این قهرمان بااخلاق و نامی کشورمان که در مسابقات بین‌المللی بارها به مقام اول قهرمانی رسیده که در هر نوبت از این‌گونه توفیقات پرچم سه رنگ کشورمان را در کشوری بیگانه به اهتزاز درآورده است، افزود: ما می‌توانیم در حوزه کاراته در سطح بین‌المللی با رقبای مطرح به مبارزه بپردازیم اما این امر مستلزم نگاه ویژه متولیان امر ورزش است. وی با اعلام اینکه ما با کمترین امکانات ورزش منطقه توانستیم در مقابل حریفان بزرگ جهانی مقام نخست را به دست بیاوریم، گفت: ما با توکل به خداوند بزرگ و با تلاش‌های طاقت‌فرسای خود با کمترین امکانات ورزشی منطقه توفیقاتی داشتیم. ممی‌نژاد در ادامه همچنین خواستار توجه اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان به قهرمانانی که در حوزه بین‌المللی مقام کسب‌ کرده‌اند، شد و افزود: اداره ورزش و جوانان باید از ظرفیت‌های قهرمانی منطقه در راستای بهره‌وری در حوزه جوانان این شهر استفاده لازم را ببرد. قهرمان کاراته جهان در ادامه از حمایت‌های ویژه نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از پیروزی‌ها حمایت آقای نکو قابل ستایش است که توانسته انگیزه و قوت قلبی را برای کسب افتخارات ورزشی برای کشور و شهرستان باشیم.  وی در پایان از همراهی و تعامل ادارات شهرستان قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاری در راستای کسب افتخارات بیشتر برای شهرستان در سطح کشور شد.



انتهای پیام/3154/ی40/

94/07/17 - 22:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن