تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیلی برای قهر کردن وجود ندارند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دلیلی برای قهر کردن وجود ندارند
کد خبر: ۵۳۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ - 09 October 2015


دلیلی ندارد در مجلس عده ای قهر کنند می توانند در صحن علنی بمانند و نقطه نظرات اصلاحی خود را بگویند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره اخبار و شایعاتی مبنی بر تلاش اقلیت اصولگرای مجلس برای آبستراکسیون در جلسه روز یکشنبه هفته پیش رو در زمان بررسی طرح یک فوریتی برجام، گفت:دوستانی که موافق و مخالف برجام هستند را همه انسان هایی می دانم که دلسوز انقلاب و نظام و کشور هستند و از اساس همه این دوستان را افرادی را ملی می دانم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: حتی دوستانی که در کمیسیون مخالف موارد برجام بودند حاضر نبودند به رد برجام رای دهند و رد کلی برجام را غیر عملی می دانستند.

وی با تاکید بر این موضوع تصریح کرد: به نظر می رسد روز یکشنبه به طور دقیق رفتار نمایندگان خود را رصد می کنند و به نظر می رسد دوستان عزیز باید در جلسه حضور داشته باشند و نظرات خود را بگویند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به احتمال آبستراکسیون گروهی از نمایندگان برای از رسمیت انداختن جلسه گفت: دلیلی برای قهر کردن وجود ندارد این دوستان اگر نقطه نظر اصلاحی دارند بیایند و پیشنهادات خود را ارائه کنند کما این که عده ای از این دوستان به کمیسیون امنیت ملی آمدند و پیشنهادات خود را مطرح کردند و پاره ای از این موارد قبول شد و برخی دیگر نیز رد شد.

حقیقت پور تصریح کرد: در صحن علنی نیز بند بند این موارد بررسی و فرصت برای طرح نقطه نظرات مختلف وجود دارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بعید می دانم از شخصیت دوستان اقلیت اصولگرا که بخواهد تجربه های دوره های ناموفق گذشته مجلس را تکرار کنند و روز یکشنبه کمک خواهند کرد تا این طرح یک فوریتی مجلس به خوبی پیش برود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن