تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه جالب کودکان بيمار به نقش پرستاران در نقاشي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
وزير بهداشت: توجه جالب کودکان بيمار به نقش پرستاران در نقاشي‌ها موج-وزير بهداشت جشنواره بين المللي نقاشي کودکان بيمار را فرصتي زيبا براي با کودکان بودن معرفي کرد و گفت: اميدوارم دنياي فردا که دنياي کودکانمان است از بعد انساني و اخلاقي جهان زيباتر باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي شامگاه پنج شنبه در نخستين جشنواره بين‌المللي نقاشي کودکان بيمار در فرهنگ سراي انديشه، ضمن تشکر از برگزار کنندگان و حاميان اين جشنواره گفت: اين يک جشنواره انساني است که فرصتي زيبا براي با کودکان بودن را در اختيار ما قرار داده است.
وزير بهداشت با ابزار تأسف از مرگ و مير و معلوليت کودکان گفت: متاسفانه در دنيا در هر ساعت 17 هزار کودک جان خود را از دست مي‌دهند که بسياري از اين مرگ‌ها و معلوليت‌هاي کودکان قابل پيشگيري و بيماري آن‌ها قابل درمان است.
وي افزود: متاسفانه دنياي امروز از بعد انساني جهان پسنديده‌اي نيست و ارزش‌هاي انساني در آن کم‌رنگ شده است. اميدوارم دنياي فردا که دنياي کودکانمان است از بعد انساني و اخلاقي جهان زيباتر باشد و اخلاق و انسانيت محور تصميم‌گيري سياست‌مداران تمام دنيا قرار گيرد.
دکتر هاشمي خاطرنشان کرد: در چند دهه گذشته تلاش‌هاي فراواني در ايران براي کاهش مرگ و مير کودکان شده است که خوشبختانه نتايج مطلوب است. در تلاش هستيم که مرگ و مير و معلوليت کودکان را در کشور به حداقل برسد.
وزير بهداشت با اشاره به نقاشي‌هاي که در اين جشنواره از کودکان ديده، گفت: متوجه شدم که کودکان بيش از پزشکان به پرستاران توجه دارند و واقعيت هم همين است چرا که پرستاران و پيش از آن‌ها مادران و پدران آن‌ها بيشترين زحمت را براي مراقبت از آن‌ها مي‌کشند. اميدوارم آن طور که شايسته است از آن‌ها تقدير شود.
دکتر هاشمي در پايان به شرکت کنندگان و برندگان اين جشنواره تبريک گفت و با اهداي جوايز نفرات برگزيده از آن‌ها تقدير کرد.
در اين جشنواره که به همت گروه سلامت و هنر برگزار شده بود 928 اثر از 26 کشور جهان به دبيرخانه برگزاري جشنواره رسيده بود. در کنار تلاش ويژه دانشگاه علوم پزشکي تهران براي برگزاري جشنواره، 60 نهاد حقوقي از سراسر دنيا از اين جشنواره حمايت کردند.
در پايان اين مراسم سفير مجارستان که کشورش به عنوان ميزبان برگزاري دومين جشنواره نقاشي کودکان بيمار انتخاب شده است از پوستر سال آينده اين جشنواره رونمايي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن