تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805171728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از جشن تولد خاص مهدی هاشمی تا سگ ولگرد ۷۰ هزار تومانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از جشن تولد خاص مهدی هاشمی تا سگ ولگرد ۷۰ هزار تومانی


جشن تولد در اوین/ فعالیت حزبی ندارم اما به موقع . . ./ سگ ولگرد ۷۰ هزار تومان/ آب و هوای روسی و خشم آمریکا/ غیرمجازهای روبه افزایش/ شکایت داریم/ دلتای آمریکا و ترور ایرانی ها/ افزایش حقوق خودم و دوستان منافق ما از جمله عناوین در حاشیه ۹۴/۷/۱۶ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های خبر 20 است.

جشن تولد در اوین
فاطمه هاشمی ، خواهر مهدی هاشمی گفته : دیروز در روز تولد برادرش ؛ عده ای از زندانیان برای مهدی جشن تولد گرفتند. خواهر مهدی هاشمی گفته: پزشک برای مهدی رژیم خاصی رو تجویز کرده بوده، اما در زندانه نمی تونه رژیم غذاییش رو رعایت کنه و ما نگران سلامتیش هستیم .

فعالیت حزبی ندارم اما به موقع . . .
احمدی‌ نژاد گفته: من یک ایرانی‌ام و قطعا در انتخابات شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم. رئیس جمهور سابق، درباره نامزدیش در انتخابات مجلس هم گفته: نه فعالیت حزبی خواهم کرد و نه مطلقا کاندیدایی رو معرفی می کنم. احمدی نژاد درباره ی برخی انتقادهایی هم که از دوران ریاست جمهوریش می شه گفته: به وقتش جواب همه نقدها رو می دهم .

سگ ولگرد 70 هزار تومان
یک سگ ولگرد تحویل بده، ۷۰هزار تومان  بگیر! چند روزیه که برخی شهرداری‌ها با ناشایست دونستن کشتار حیوانات ولگرد بالاخص سگ، اعلام کرده‌اند: در قبال دریافت این حیوانات وجه نقد می دهند

رئیس فیفا معلق شد
فساد مالی، سپ بلاتر رئیس فیفا رو از کار معلق کرد. این حکم در ارتباط با پرونده پرداخت ۱.۳ میلیون پوندی به میشل پلاتینی رئیس یوفا بوده. حکم تعلیق بلاتر را کمیته اخلاقی فیفا صادر کرده و این حکم باید به تایید ؛ قاضی اتاق حکمیت کمیته اخلاقی هم برسد . فدراسیون جهانی فوتبال مدتیه با پرونده های مالی دست به گریبانه .

آب و هوای روسی و خشم آمریکا
گزارش متفاوت هواشناسی در تلویزیون روسیه، شگفتی آمیخته با خشم حامیان تروریست‌ها در غرب و منطقه را برانگیخت. کارشناس هواشناسی شبکه "روسیه ۲۴" در گزارش وضع آب و هوا در سوریه را برای حملات روسیه به تروریست ها مناسب پیش‌بینی کرد. به گفته ی کارشناس هواشناسی روسیه: "ماه اکتبر به طور کلی برای پرواز هواپیماها بر فراز سوریه مناسب است".

غیرمجازهای روبه افزایش
طی 5 سال بیش از 34 هزار حلقه چاه غیر مجاز در کشور حفرشده . به گفته مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، عمده این چاه ها در دشتهای ممنوعه حفر شده اند . حاج رسولیها گفته : بر اساس برنامه ریزی ها ،  از سال گذشته تا پایان امسال باید 7 هزار حلقه از این چاه ها مسدود شود . بیشتر از 30 درصد چاههای غیرمجاز کشور ، عمقشون بیشتر از 20 متره .

شکایت داریم
شورای عالی استانها از بخشنامه وزیر راه و شهرسازی به دیوان عدالت اداری  شکایت کرد. رییس این شورا میگه: بخش نامه وزیر راه و شهرسازی که عضویت شورایی‌ها در هیئت رئیسه نظام مهندسی رو ممنوع اعلام کرده ، وجاهت قانونی ندارد. بصیری پور گفته : علاوه بر شکایت به دیوان عدالت اداری ، اعتراضمون رو به گوش رئیس جمهور هم رسوندیم .

دلتای آمریکا و ترور ایرانی ها
نیویورک‌پست، از عملیات ویژه و محرمانه گروه «دلتا»ی آمریکا برای کشتن ایرانی‌ها در عراق پرده برداشته. این روزنامه نوشت: نیروهای عملیات ویژه آمریکا یا همون دلتا ، می خواهند در پروژه ای محرمانه، و بدون اونکه حتی مأموران «اف بی آی» هم متوجه بشن، ایرانی ها را در عراق ترور کنند. کارشناسان ، چنین طرح هایی رو مصداق تروریسم دولتی آمریکا می دونند.

افزایش حقوق خودم
فردی با ربودن قفل سامانه حسابداری محل کارش، حقوق خودش رو افزایش داد . پلیس فتا با اعلام خبر دستگیری این فرد، توصیه کرده: قفل سخت افزاری نرم افزارها رودر اختیار افراد غیر قابل اطمینان قرار ندهید . متهم در بازجویی ها گفته: چون با تقاضای افزایش حقوقم موافقت نشد ، این کار رو کردم .

دوستان منافق ما
مک کین، سناتور جمهور یخواه امریکا به مقامات دولتش نامه زده و خواسته همچنان از گروهک منافقین حمایت کنند. مک کین در این نامه از منافقین با تعبیر "جاسوسان مفید" نام برده و نوشته: منافقین در ارائه و جاسوسی اطلاعاتی درباره تاسیسات هسته ای در ایران بسیار مفید بودند و باید از این گروه حمایت شود.
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن