تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از یکصد پرونده حقوقی در بخش گردشگری از دولت گذشته در دستگاه قضایی وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نوشهر – ایرنا – معاون پارلمانی ، حقوقی و امور استان های سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: وجود بیش از یکصد پرونده حقوقی در بخش گردشگری از دولت گذشته در دستگاه قضایی مشکلات زیادی را برای سازمان به وجود آورده است .
اسد الله درویش امیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از برخی پروژه های گردشگری شهرستان تنکابن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : در دولت گذشته مناطق نمونه گردشگری بسیار زیادی معرفی شدند بدون آنکه به هویت مالکیت آن دقت کرده باشند و همین مسئله معارضین حقوقی بسیاری را در دستگاه قضایی به وجود آورده است.
وی اظهار داشت : متاسفانه بعد از آنکه این مکان ها به تصویب رسید و هزینه های زیادی هم برای آنها صورت گرفت ، متوجه شدیم که این مکان ها دارای مالک دیگری بوده و به دستگاه قضا شکایت کرده اند.
درویش امیری همچنین قوانین فعلی حوزه گردشگری را نیازمند اصلاح دانست و تصریح کرد : بسیاری از قوانین برای سرعت بخشیدن به اقدامات در راستای مرمت و بازسازی مراکز تاریخی و فرهنگی ، گسترش صنعت گردشگری و تقویت حوزه صنایع دستی کارایی لازم را ندارد و باید به روز شود .
وی خاطر نشان کرد : از سال گذشته به دنبال تدوین لایحه جامع قانون میراث فرهنگی هستیم تا ضمن صیانت از میراث فرهنگی شاهد کاهش مشکلات مردم در این زمینه باشیم.
معاون سازمان میراث فرهنگی کشور یکی از راهکارهای توسعه گردشگری درکشور را تسهیل شرایط سرمایه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
بیش از یکصد پرونده حقوقی در بخش گردشگری از دولت گذشته در دستگاه قضایی وجود دارد






پنجشنبه ، ۱۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن