تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821228968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد 1.3 ميليارد دلاري پکن در تعطيلات ملي چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۲۶ب.ظ)
درآمد 1.3 ميليارد دلاري پکن در تعطيلات ملي چين موج - پکن در تعطيلات ملي يک هفته اي چين 1.3 ميليارد دلار درآمد کسب کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، پکن 8.3 ميليارد يوان (1.3 ميليارد دلار) درآمد از محل گردشگري اين کشور در طول تعطيلات ملي چين کسب کرده است.
به گفته سازمان گردشگري محلي پکن، درآمد پايتخت چين از بخش گردشگري اين کشور طي تعطيلات ملي در سال جاري ميلادي نسبت به مدت مشابه سال گذشته (2014)، معادل7.1 درصد افزايش يافته است.
تعطيلات ملي چين، يک هفته است و همه ساله دولت چين در اين مراسم درآمد چشمگيري را از محل گردشگري کسب مي کند.
بر اساس گزارشي که کميسيون توسعه گردشگري پکن منتشر کرده است، پايتخت چين پذيراي 2.8 ميليون گردشگر در طول تعطيلات ملي اين کشور بوده است.
ورود گردشگران به پکن طي يک هفته مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ميلادي، 3.3 درصد افزايش يافته است.
گزارش ها نشان مي دهد که درآمد حاصل از محل گردشگري در هفته اول ماه اکتبر، معادل 80 درصد از درآمد پکن در ماه مذکور را تشکيل مي دهد.
گزارش هاي منتشره نشان مي دهد که هزينه گردشگران پکن طي مدت مذکور در بخش مواد غذايي و آشاميدني به 21.3 درصد رسيده که نسبت به ميزان 20.5 درصدي سال قبل افزايش يافته است.
هزينه گردشگران در کالاهاي مصرفي ديگر نيز 23.8 درصد از کل هزينه هاي اين گردشگران را تشکيل مي دهد که نسبت به ميزان 25 درصدي اين شاخص در سال گذشته کاهش يافته است.
به گفته دولت چين ساکنان محلي پکن نقش مهمي در توسعه گردشگري پايتخت چين طي تعطيلات داشته اند، به طوري که حدود 75 درصد از مجموع 11.5 ميليون تور گشت و گذار در پايتخت چين توسط مردم محلي اداره شده است.
جاذبه هاي مهم توريستي در چين طي تعطيلات ملي يک هفته اي اين کشور که از اول اکتبر آغاز شد، محدوديت پذيرش به ميزان 80 هزار نفر در هر روز را داشتند که نسبت به ميزان 130 هزار نفري پذيرش در سال 2014 ميلادي کاهش يافته است.
کميسيون توسعه گردشگري پکن اعلام کرده است که کاهش سقف پذيرش گردشگران به منظور تضمين امنيت آنها و ايجاد شرايط بهتر براي سياحان رخ داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن