تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816923383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان از نظر ميزان جرايم در رتبه 19 کشور قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۹ب.ظ)
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي لرستان: لرستان از نظر ميزان جرايم در رتبه 19 کشور قرار دارد موج - خرم‌آباد - جانشين فرماندهي نيروي انتظامي لرستان گفت: لرستان در دو سال گذشته بين 14 استان جرم‌خيز کشور محسوب مي‌شد و در بحث جرايم رتبه ششم را در بين 14 استان کشور که 70 درصد جرايم را تشکيل مي‌دادند، قرار داشت که با اقدامات پيشگيرانه توانستيم اين وضعيت را از رتبه 6 کشوري به رتبه 19 برسانيم.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، علي احمدي‌تبار، جاشين فرماندهي نيروي انتظامي لرستان، امروز، 16 مهر، در گردهمايي مديران مؤسسات خدماتي، مراقبتي و حفاظتي و نگهبان محله استان لرستان که در سالن بصيرت ستاد فرماندهي نيروي انتظامي استان برگزار شد، در رابطه با اهداف نگهبان محله گفت: تامين امنيت يک مقوله مهم و حساس است و همه جوامع بشري نياز به امنيت داشته و دارند.
وي وظيفه پليس در تامين امنيت را بسيار مهم دانست و افزود: نظام و حکومت وظيفه دارد امنيت را براي مردم تامين کند و با توجه به اين‌که برقراري امنيت هر روز مشکل‌تر مي‎شود و دشمنان دروني و برون‌مرزي درصدد هستند امنيت و نظم عمومي جامعه را بر هم بزنند و مجرمين بالفطره و عادت به جرم در داخل شهرها، روستاها و جاده‌ها به‌دنبال ايجاد مشکل براي مردم هستند لذا نقش پليس در اين زمينه بسيار ساس و حائز اهميت است.
احمدي‌تبار امنيت در لرستان را مطلوب دانست و اضافه کرد: تلاش کارکنان ناجا چه در استان و چه در کشور بر اين است که امنيت پايدار، مستمر و خوبي داشته باشيم.
وي گفت: خوشبختانه امروز در جامعه و استان ما احساس امنيت حکمفرماست و نياز است در اين زمينه اطلاع‌رساني داشته باشيم.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي لرستان با بيان اين‌که امنيت يک امر نسبي است، لذا اطلاع‌رساني و جلب اعتماد و مشارکت مردم در اين زمينه نياز است، اضافه کرد: استان لرستان در دو سال گذشته بين 14 استان جرم‌خيز کشور محسوب مي‌شد و در بحث جرايم رتبه ششم را در بين 14 استان کشور که 70 درصد جرايم را تشکيل مي‌دادند، قرار داشت که با اقدامات پيشگيرانه توانستيم اين وضعيت را از رتبه 6 کشوري به رتبه 19 برسانيم.
احمدي‌تبار به نقش مؤثر مؤسسات غير دولتي در زمينه همکاري با نيروي انتظامي اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگي شهرها، پراکندگي روستاها مي‌طلبد از ظرفيت مؤسسات و شرکت‌هاي حفاظتي و مراقبتي و نگهبان محله در اماکن عمومي مثل دانشگاه‌ها، بانک‌ها، اماکن تفريحي و... استفاده شود.
وي استفاده از ظرفيت مردمي در تامين امنيت را بسيار مهم خواند و افزود: اميد است با همکاري مؤسسات و شرکت‌هاي حفاظتي و مراقبتي و نگهبان محله و همچنين مشارکت مردم بتوانيم در راستاي ايجاد امنيت و رفع مشکلات مردم موفق عمل کنيم.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي لرستان در ادامه به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي نيروي اتظامي لرستان در زمينه کاهش جرايم و سرقت، کاهش جرايم خشن، کشف مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کاهش تلفات جاده‌اي را ارائه داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن